Min lille Bella"-rina" + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
62 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

lilledittemor

Åh det er forfærdeligt - jeg har slet ikke tid til at være herinde mere. Næsten.. Så nu må jeg tage natten i brug Bella ligger på sofaen og sover <3 og vi burde egentlig gå i seng. Men savner baby.dk..

Hun er heldigvis stadig den nemmeste baby i verden <3 sover op til seks timer i træk om natten og skal højest have mad 3 gange i tidsrummet ca. 00-10, hvor hun rent faktisk sover mens hun spiser

Når hun så vågner kl. 10, så er hun vågen 1 1/2-2 timer, og så sover hun igen indtil midt-sen eftermiddag, hvor hun så er vågen hele aftenen <3 Så der bliver ordnet en masse praktisk.

Far er startet på arbejde igen, så jeg har hende alene om natten. Og det går super, for hun smasker kun lidt når hun er sulten, så far vågner ikke, når hun jo ikke græder Så han får sovet igennem.

Hun er ved at være ovre sit første tigerspring, og det gik ret smertefrit. "Kun" tre aftener hvor hun var ked af det i en halv times tid, så vi måtte vugge hende i søvn <3 Men når hun så vågnede lidt efter, var alt godt igen <3

Vi var til fem ugers undersøgelse for små to uger siden (hun er syv uger på mandag), der blev hun målt til 59cm og vejede 5100gram.

Lige som hun skal være - dog en lille smule flad i baghovedet, så det arbejder vi på

Det er utrolig nemt at være mor synes jeg. Så vi snakker allerede om nr. 2  Selvom vi nok venter nogle år endnu

Baby'er i er savnet!

- i får lige nogle billeder

nr. 1 og 2 - Bella"rina"

nr. 3 - min fine dragt

nr. 4 - putter på fars plads i mors og fars seng <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Wimmie

Nårh hvor er hun bare nuttet 

Elsker det lille tylskørt - og hendes dejlige hår; er også så glad for Milas lange hår; det er bare så sødt og jeg laver tit strithår og hanekam på hende 

Anmeld

10. februar 2012

Maja_4000

Hvor er hun sød !

Og hun har mere hår end min datter som snart er 14 måneder

Anmeld

10. februar 2012

Saram

Hvor er hun bare yndig !

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

Jamen, hvad skal jeg dog sige... hold op hvor er hun skøn

Du er også savnet herinde, meeeen kan godt forstå meget af tiden går på guldet 

Glæder mig til jeg ikke har tid til at være herinde så meget hihi

Anmeld

10. februar 2012

maria_wlt

Fantastiske billeder.. MEGET MEGET smuk pige i har fået  Og helt vild med al den hår hun har... Hun bliver en rigtig heart breaker...

Anmeld

10. februar 2012

heidi30

Skøn skøn. 

Den dragt havde Malte også og sov ude i den hele sidste vinter, med en voksi og han var altid dejlig varm 

Anmeld

10. februar 2012

Nessie

Hvor er hun sød, er helt vild med hendes hår

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Wimmie skriver:

Nårh hvor er hun bare nuttet 

Elsker det lille tylskørt - og hendes dejlige hår; er også så glad for Milas lange hår; det er bare så sødt og jeg laver tit strithår og hanekam på hende 

Tusind tak

åh jeg elsker at hun har så meget hår på hovedet <3

din datter er virkelig sød

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun sød !

Og hun har mere hår end min datter som snart er 14 måneder

Tak

Hehe, både hende mor og far har også rigtig meget hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.