Benytter i den private sektor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

trunte89

FamilenStorm skriver:

Vi ar skrevet vores datter op til privat skole til trods for hun går i kommunal DP.. Men det bunder mest af min egen oplevede i folkeskolen..

Sådna har jeg det nemlig også. Det med egne dårlige oplevelser i kommunal skole. Og så gode fra privat.
Skriver hende op til den første, er dog 'bange' for at der er for sent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Fru Hansen

Tror ikke forskellen ligger så meget i om den er kommunal eller privat, tror det mere ligger i personerne om de er nogle skønne DP.. En dårlig kommunal DP bliver jo ikke bare lige pludselig den bedste bare ved at blive privat..

Jeg er meget enig.

Jeg er selv kommunal dagplejer og går ind for den frie konkurrence. Dog med opsyn hos både den offentlige som den private dagplejer. Børnene er det guld vi skal bygge vores fremtid på. De skal have en god base uanset om det er hos en privat eller offentlig dagpleje.

Det samme gælder også for vuggestuer/børnehaver/skoler.

Anmeld

8. februar 2012

Faith

Jep privat dagpleje her. Hun er fantastisk. Super engageret og mine drenge elsker hende

Anmeld

8. februar 2012

BellaT

Nej. Ville kun vælge en privat fremfor kommunal, hvis den private er tidligere kommunal dagplejer, pædagog eller pædagogisk assistent. Private får ikke  kurser eller eksperthjælp eller tilsyn, så den private bør være godt rustet til at klare sig selv fuldstændigt.

Har været privat dagplejer, men er nu kommunal. Det er meget tydeligt for mig, at den kommunale dagpleje er meget sikrere for både barnet og forældre og dagplejer end den private.

Anmeld

8. februar 2012

MyLittleBaby

Min datter går i kommunal dagpleje, og jeg er rigtig glad for DP mor, og vigtigst af alt er min datter også rigtig glad for hende 

Anmeld

8. februar 2012

Zeus

Maja88 skriver:

Nu den kære regering overvejer at forbyde private dagplejere, synes jeg det kunne være sjovt at se hvor mange af os, som egentlig har vores barn/børn i privat dagpleje....

ja vores gør ihvertfald

Har stemt nej, men jeg havde haft det, hvis Majbritt havde haft plads, da hun ligger i gå-afstand fra hvor vi bor

Anmeld

8. februar 2012

spj

Nu bliver min datter passet af bedsteforældre de 3 dage jeg arbejder. Hvis ikke dette havde kunne lade sig gøre, havde privat dp helt sikkert været med i mine overvejelser og ligger højest på prioteringen.

Hun er i øvrigt også skrevet op til at skal starte på privat skole når den tid kommer. Dette har vi valgt fordi der er snak om, at de vil ligge flere skoler sammen og lave kæmpeskoler i vores område.

Anmeld

9. februar 2012

Zafir

Jeg har stemt Ja fordi vi har benyttet privat dagpleje til Idun. Desværre flyttede hun til Lolland, og Idun kom i kommunal og blev kastet rundt. 9 steder på 3 mrd...

Anmeld

9. februar 2012

Zafir

BellaT skriver:

Nej. Ville kun vælge en privat fremfor kommunal, hvis den private er tidligere kommunal dagplejer, pædagog eller pædagogisk assistent. Private får ikke  kurser eller eksperthjælp eller tilsyn, så den private bør være godt rustet til at klare sig selv fuldstændigt.

Har været privat dagplejer, men er nu kommunal. Det er meget tydeligt for mig, at den kommunale dagpleje er meget sikrere for både barnet og forældre og dagplejer end den private.

De får tilsyn... Både varslet og ikke varslet.

Anmeld

9. februar 2012

morethanperfect

Maja88 skriver:

Nu den kære regering overvejer at forbyde private dagplejere, synes jeg det kunne være sjovt at se hvor mange af os, som egentlig har vores barn/børn i privat dagpleje....

ja vores gør ihvertfald

Nej men ville ha gjort det , hvis muligheden var der .. 
Men er nu ret glad for min dp'ere ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.