Benytter i den private sektor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er dit barn i privat dagpleje??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.249 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Maja88

Nu den kære regering overvejer at forbyde private dagplejere, synes jeg det kunne være sjovt at se hvor mange af os, som egentlig har vores barn/børn i privat dagpleje....

ja vores gør ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

tinasmor

Elsker vores private dagpleje.

Anmeld

8. februar 2012

Maja88

tinasmor skriver:

Elsker vores private dagpleje.

Anmeld

8. februar 2012

Valle81

Ja ja og atter ja.

To drenge i privat dagpleje og min datter går i privatskole:0)

Jeg synes det er en hul i hovedet ting at foreslå. Fx i Viborg er det monster svært at få en dp plads og de fyrer dp'er i flæng og jeg VIL ikke have mine i vuggestue og hvad er mit alternativ så???

Christina

Anmeld

8. februar 2012

S.Maria

Min datter er godt nok ikke startet endnu, men har sagt ja til en plads til den 1. April. 

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

Valle81 skriver:

Ja ja og atter ja.

To drenge i privat dagpleje og min datter går i privatskoler:0)

Jeg synes det er en hul i hovedet ting at foreslå. Fx i Viborg er det monster svært at få en få plads og de fyrer dp'er i flæng og jeg VIL ikke have mine i vuggestue og had er mit alternativ så???

Christina

lige præcis.

til ts: vi benytter godt nok ikke den private sektor da vi fik tilbudt en plads ved en god offentlig dagplejer, men var valget mellem vuggestue eller privat dagplejer blev det helt klart privat! og syns kun det er godt der er den mulighed.

det kan umuligt være sundt at fjerne muligheden for dagpleje! hvad md de børn der ikke kan håndtere så mange børn og voksne omkring sig?!?!

Anmeld

8. februar 2012

Hvem?

Maja88 skriver:

Nu den kære regering overvejer at forbyde private dagplejere, synes jeg det kunne være sjovt at se hvor mange af os, som egentlig har vores barn/børn i privat dagpleje....

ja vores gør ihvertfald

Vores drenge er i kommunal dagpleje, der er ikke private dagplejere herude omkring, og valgte var enten kommunal DP eller vuggestue også var det helt klart DP - kender dog også drengenes DP-mor gennem mange år, så det er jo kun et kæmpe plus

Anmeld

8. februar 2012

trunte89

Ikke privat dagpleje, men overvejer om hun skal på privatskole.

Anmeld

8. februar 2012

FamilenStorm

Vi bruger kommunal DP og vi er super lykkelige for hende.. Hun er helt igennem fantastisk..

Tror ikke forskellen ligger så meget i om den er kommunal eller privat, tror det mere ligger i personerne om de er nogle skønne DP.. En dårlig kommunal DP bliver jo ikke bare lige pludselig den bedste bare ved at blive privat..

Anmeld

8. februar 2012

FamilenStorm

trunte89 skriver:

Ikke privat dagpleje, men overvejer om hun skal på privatskole.

Vi ar skrevet vores datter op til privat skole til trods for hun går i kommunal DP.. Men det bunder mest af min egen oplevede i folkeskolen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.