Ny mobil. Men hvad få en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Palaja

Jeg har en Sony E arc S og den er jeg super glad for. Den er nem at bruge. Man skal lige vænne sig til at skrive sms på touchskærm, men det kommer lynhurtigt. Den har en dejlig stor skærm, super ordbog, jeg synes den er rigtig pæn (min er hvid) og ikke mindst så koster den ikke det blege som en iphone og jeg synes den kan det samme. Min datter på halvandet leger ofte med og er ikke bange for den går i stykker da den er lavet af plastik  ikke så eksklusivt som iphone, men de får nemt revner i glasset hvis man taber dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Nolle

Janni. skriver:

Galaxy kommer med alle ord. Og kan indstilles til automatisk mellemrum efter hvert ord.
Den er rimelig ny for mig, men den er nem at håndtere.

Skal jeg komme med et minus, så fulgte der ikke manual med. Den skal hentes på nettet.

Det er ligemget om det skal hentes, bare jeg kan få det. 
Men koster det noget at hent? 

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

LunaLykke skriver:

Jeg synes udseendet på Iphone er suuuper kedeligt. Det der grå/blå tema hele tiden.
Jeg har en HTC desire S og er SÅ glad for den. Den er lækker at have i hånden og nem at bruge

Det kan jeg kun give dig rat i , synes osse det er kedeliget. Men jeg har bare hørt dårligt om HTC med touch ;/

Anmeld

8. februar 2012

Mizz-sommer

schonert skriver:

Min kæreste har besluttes sig få jeg skal have ny mobil. Så det må jeg så heller få. 

Men det med nye mobiler er ikke min stærke side, Det med igen kanpper og det hele er med touch har alrdig vært min stærke side, men det er sku det eneste man kan få nu om dage, lidt røv.

Så nu må du prøves, hvad få en mobil anbefaler du? gode og dårlige sider ved mobilen

iphone 4s den er bare super god :d

Anmeld

8. februar 2012

lycly

schonert skriver:

Det kan jeg kun give dig rat i , synes osse det er kedeliget. Men jeg har bare hørt dårligt om HTC med touch ;/

Det havde/har jeg også. Men jeg må have været heldig, for har ingen problemer haft med den. Man hører tit at folk oplever de fryser. Men jeg har endnu ikke oplevet det

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Den lykkelige skriver:

Ja den foreslår ALLE ord.. selv "en" "et" "nu" "du" osv osv..
Altså det ved jeg ikke helt fordi kunne ikke drømme om at komme af med min  Men har da haft 3 som ville købe den.. men de må købe deres egen

DEJLIGET ! 

- Så må den være nem at komme a med igen, HVIS det er ..
Nu må jeg google og besøg butiken og se om det noget jeg kan finde ud

Mange tak. 

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

schonert skriver:

N

Det er ligemget om det skal hentes, bare jeg kan få det. 
Men koster det noget at hent? 

Nej den er gratis at hente

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Janni. skriver:

Nej den er gratis at hente

Det er da altid noget at det er gratis

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

schonert skriver:

DEJLIGET ! 

- Så må den være nem at komme a med igen, HVIS det er ..
Nu må jeg google og besøg butiken og se om det noget jeg kan finde ud

Mange tak. 

Det var så lidt.. held og lykke med det

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Den lykkelige skriver:

Det var så lidt.. held og lykke med det

Mange tak. Nu må se hvad det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.