Ny mobil. Men hvad få en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Nolle

Min kæreste har besluttes sig få jeg skal have ny mobil. Så det må jeg så heller få. 

Men det med nye mobiler er ikke min stærke side, Det med igen kanpper og det hele er med touch har alrdig vært min stærke side, men det er sku det eneste man kan få nu om dage, lidt røv.

Så nu må du prøves, hvad få en mobil anbefaler du? gode og dårlige sider ved mobilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

bøgelund

schonert skriver:

Min kæreste har besluttes sig få jeg skal have ny mobil. Så det må jeg så heller få. 

Men det med nye mobiler er ikke min stærke side, Det med igen kanpper og det hele er med touch har alrdig vært min stærke side, men det er sku det eneste man kan få nu om dage, lidt røv.

Så nu må du prøves, hvad få en mobil anbefaler du? gode og dårlige sider ved mobilen

iphone.  

Anmeld

8. februar 2012

mkb123

helt klart iphone! Super nem at anvende og funktionel

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

Iphone

det er simpelthen den bedste telefon jeg nogensinde har haft.. den har overlevet i over et år nu(mine tidligere blev fast skiftet hvert halve år), og den har lang tid tilbage endnu.. det er den eneste telefon jeg ikke har haft lyst til at kyle ud af vinduet efter et par måneder..

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

bøgelund skriver:

iphone.  

Jeg er virklige bange få jeg ikke kan tykke på KUN EN kanp, det er jo så tæt og så følsom.  .. Kan man lave det om måske'?

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

An&Jo skriver:

Iphone

det er simpelthen den bedste telefon jeg nogensinde har haft.. den har overlevet i over et år nu(mine tidligere blev fast skiftet hvert halve år), og den har lang tid tilbage endnu.. det er den eneste telefon jeg ikke har haft lyst til at kyle ud af vinduet efter et par måneder..

Jeg er jo osse skide glad få min, men det har vært Zibrandt's yndligns legetøj i mange månder nu, og den har sin egen måde og tænke på, og gør hvad den har lyst til.  

Anmeld

8. februar 2012

bøgelund

schonert skriver:

Jeg er virklige bange få jeg ikke kan tykke på KUN EN kanp, det er jo så tæt og så følsom.  .. Kan man lave det om måske'?

vi har både haft htc og iphone. og iphone var klart nemmest at ramme bogstaverne. du kan lægge telefonen ned, og så bliver tastaturet lidt større. du lærer det lyn hurtigt. i starten er det svært, men det bliver hurtig nemt. 

jeg syns iphone reagerer hurtigere end android telefoner. 

vi solgte vores htc indenfor en måned, og købte iphone igen. men det er jo en smagssag. 

du skulle måske tage ind i en butik, og prøve de forskellige. og så køb dem på nettet. og spar lidt penge.  

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

schonert skriver:

Jeg er jo osse skide glad få min, men det har vært Zibrandt's yndligns legetøj i mange månder nu, og den har sin egen måde og tænke på, og gør hvad den har lyst til.  

ja så er det ikke nemt.. her må Johannes slet ikke røre min telefon medmindre vi er på farten og han gerne vil se barbapapa på den, men ellers ligger den uden for hans rækkevidde..

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

Jeg har fået en samsung galaxy s 2 for nogle uger siden og jeg er SÅ glad for den!!
Jeg var heller ikke til touch.. men er blevet så glad for det/den.. kan ikke komme med nogle dårlige ting med den..

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

Samsung galaxy s 2.. Jeg er skiftet over til den fra en nokia 6700( tror jeg den hed)

Er glad for min nye tlf, kan varmt anbefale den. Og normalt er jeg kun til nokia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.