Ny mobil. Men hvad få en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Janni.

Den lykkelige skriver:

Jeg har fået en samsung galaxy s 2 for nogle uger siden og jeg er SÅ glad for den!!
Jeg var heller ikke til touch.. men er blevet så glad for det/den.. kan ikke komme med nogle dårlige ting med den..

enig med dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

132319

Samsung Galaxy S 2!!

Jeg har en iPhone men ville 1000 gange hellere have sådan en, de er så fede og kan SÅ meget mere

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

bøgelund skriver:

vi har både haft htc og iphone. og iphone var klart nemmest at ramme bogstaverne. du kan lægge telefonen ned, og så bliver tastaturet lidt større. du lærer det lyn hurtigt. i starten er det svært, men det bliver hurtig nemt. 

jeg syns iphone reagerer hurtigere end android telefoner. 

vi solgte vores htc indenfor en måned, og købte iphone igen. men det er jo en smagssag. 

du skulle måske tage ind i en butik, og prøve de forskellige. og så køb dem på nettet. og spar lidt penge.  

Jeg har nemlige en htc chacha, skide glad få den. 

Det jo osse med fuld tastatur, men der kommer hjælpe ord op når jeg skriver, kommer det osse på en iphone? .. det er nemlige en meget stor hjælp i min hverdag?

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

schonert skriver:

Det jo osse med fuld tastatur, men der kommer hjælpe ord op når jeg skriver, kommer det osse på en iphone? .. det er nemlige en meget stor hjælp i min hverdag?

Ved godt det ikke lige var til mig.. men det gør samsung galaxy s2 i hvert fald..  Altså kommer med hjælpe ord...

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Den lykkelige skriver:

Jeg har fået en samsung galaxy s 2 for nogle uger siden og jeg er SÅ glad for den!!
Jeg var heller ikke til touch.. men er blevet så glad for det/den.. kan ikke komme med nogle dårlige ting med den..

Okay. Men er hjælper ordbog på den? - hvor du skriver starten a ordet og så kommer med den med nogen forslag? , Det gør min HTC nemlige, det er en meget stor hjælp få mig? 

Anmeld

8. februar 2012

bøgelund

schonert skriver:

ja der kommer også hjælpeord op.. forslag til de mest brugte ord..  

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

Jeg læste lige i "tænk" g der fik galaxy s2 bedst i test.. lå på 1. pladsen og iphone på 2. pladsen.. min mor har iphone så jeg har leget med den og set hvad den kan.. men vil stadig helst have min egen samsung..

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

bøgelund skriver:

ja der kommer også hjælpeord op.. forslag til de mest brugte ord..  

Hmm. Nu jeg slal jeg buge det til alle ord ;/ .. Men må tag ind og prøve en 

Anmeld

8. februar 2012

Klumpe-dumpe

Okay. Men er hjælper ordbog på den? - hvor du skriver starten a ordet og så kommer med den med nogen forslag? , Det gør min HTC nemlige, det er en meget stor hjælp få mig? 

Det gør Sony Ericsson, altså kommer med hjælpeord fra ordbogen. og den kommer med rigtig mange ord. og ved ALLE ord.

Jeg har været hel tilfreds med min Sony E.

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Den lykkelige skriver:

Jeg læste lige i "tænk" g der fik galaxy s2 bedst i test.. lå på 1. pladsen og iphone på 2. pladsen.. min mor har iphone så jeg har leget med den og set hvad den kan.. men vil stadig helst have min egen samsung..

Er det ved alle ord den kommer med ? osse ved de helt små om Du ? 

- Er ligeglad om den ligger nummer 1 det ene eller andet sted den skulle kunne ligge nummer 1 i mit hovde , ved du om den er nem og komme a med hvis nu jeg fortyder købet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.