Ny mobil. Men hvad få en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Nolle

Lille fe skriver:

Det gør Sony Ericsson, altså kommer med hjælpeord fra ordbogen. og den kommer med rigtig mange ord.

Jeg har været hel tilfreds med min Sony E.

hvad er det få en a dem? Det er MANGE år siden jeg har fået en sony ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Klumpe-dumpe

schonert skriver:

hvad er det få en a dem? Det er MANGE år siden jeg har fået en sony ;D

hov ja det glemte jeg at skrive

men det er en sony e xperia

og jeg har lige rettet mit indlæg og har skrevet at den kommer med hjælpe ord ved ALLE ord også de "små" ord. Du - et -nej - ja osv....

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Lille fe skriver:

hov ja det glemte jeg at skrive

men det er en sony e xperia

og jeg har lige rettet mit indlæg og har skrevet at den kommer med hjælpe ord ved ALLE ord også de "små" ord. Du - et -nej - ja osv....

Ved du om der er ander sony e der har hjælpe ord? .. eller er det kun den du har ? 

Anmeld

8. februar 2012

Klumpe-dumpe

schonert skriver:

Ved du om der er ander sony e der har hjælpe ord? .. eller er det kun den du har ? 

Du må ikke hænge mig op på det. men jeg mener bestemt at de andre sonyér jeg havde, havde hjælpeord. Men ikke så mange som i den her.

har lige prøvet at skrive ja og der kommer der 15 hjælpeord op....

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

schonert skriver:

Er det ved alle ord den kommer med ? osse ved de helt små om Du ? 

- Er ligeglad om den ligger nummer 1 det ene eller andet sted den skulle kunne ligge nummer 1 i mit hovde , ved du om den er nem og komme a med hvis nu jeg fortyder købet ?

Galaxy kommer med alle ord. Og kan indstilles til automatisk mellemrum efter hvert ord.
Den er rimelig ny for mig, men den er nem at håndtere.

Skal jeg komme med et minus, så fulgte der ikke manual med. Den skal hentes på nettet.

Anmeld

8. februar 2012

lycly

Jeg synes udseendet på Iphone er suuuper kedeligt. Det der grå/blå tema hele tiden.
Jeg har en HTC desire S og er SÅ glad for den. Den er lækker at have i hånden og nem at bruge

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

schonert skriver:

Er det ved alle ord den kommer med ? osse ved de helt små om Du ? 

- Er ligeglad om den ligger nummer 1 det ene eller andet sted den skulle kunne ligge nummer 1 i mit hovde , ved du om den er nem og komme a med hvis nu jeg fortyder købet ?

Ja den foreslår ALLE ord.. selv "en" "et" "nu" "du" osv osv..
Altså det ved jeg ikke helt fordi kunne ikke drømme om at komme af med min  Men har da haft 3 som ville købe den.. men de må købe deres egen

Anmeld

8. februar 2012

Kofoed.

Jeg hopper med på samsung galaxy s 2, er så glad for min, at min kæreste og søster også har en sådan en.

Anmeld

8. februar 2012

Nolle

Lille fe skriver:

Du må ikke hænge mig op på det. men jeg mener bestemt at de andre sonyér jeg havde, havde hjælpeord. Men ikke så mange som i den her.

har lige prøvet at skrive ja og der kommer der 15 hjælpeord op....

Okay - Så må jeg lige igang med at undersøge det

Mange tak

Anmeld

8. februar 2012

twinboys

mkb123 skriver:

helt klart iphone! Super nem at anvende og funktionel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.