Sjovt du lige skulle komme med det indlæg den dag, hvor jeg for alvor tog mig sammen og fandt et spejl, så jeg kunne se, hvad der foregik forneden.
Jeg ser ud som dig. Jeg har "noget", der hvælver frem i skedeåbningen. Fortil kan jeg se min urinrørsåbning - hvilket jeg aldrig har kunnet før og bagtil er det sådan noget bulet slimhinde.
Jeg har også spekuleret på nedsunken livmoder.
Men vi har jo også lige født - jeg for 8 uger siden.
Det hele har jo ikke trukket sig sammen endnu og står nok også mere åbent.
Når jeg går, får jeg hele tiden en lille luftboble fanget mellem kønslæberne. Det er SÅ irriterende og det generer somom min slimhinde bliver gnubbet mod noget ikke-slimhinde.
Jeg fik en 3. grads bristning og blev syet lidt i skeden bagtil, hele mellemkødet og lidt af ringmusklen. Arvævet er meget knudret i hele stykket mellem anus og bagerste skedeåbning og jeg har en tynd fin rand, som er meget følsom/øm.
Vi prøvede sex efter 6 uger og det var ret ubehageligt - men som en anden sagde - jeg har mere følelse - altså mere intens følelse og det blev bedre efter 5 minutter.
Jeg sagde, at det kunne vi vist god lægge på hylden et stykke tid endnu, men vi prøvede igen ugen efter og der var det allerede bedre.
Efter mit kig dernede er jeg seriøst begyndt at lave knibeøvelser. Det er vel det, der skal til. Desuden er jeg begyndt at massere mit mellemkød - jeg bruger noget olie, 2 gange om dagen, for at forsøge at blødgøre arvævet. Jeg er sikker på, det skal hjælpe.
Jeg har ikke været til 8 ugers undersøgelse endnu, men jeg er ret overbevist om, at min læge vil sige det samme som din.
Jeg er glad for de svar, du har fået. Det giver også mig mod - selvom jeg nu ikke er så modløs som dig.
Jeg har mest svaret, for at fortælle dig, at du ikke er alene.
Jeg tror da godt I kan forsøge med sex igen - bare tage det stille og roligt - og noget andet - jeg er faktisk gået i gang med onani. Se det er noget, der stammer op - lige der hvor det skal og så er det meget bedre end kedelige knibeøvelser 

Held og lykke med understellet 
Moms