Snakke med jm om kejsersnit, hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Gry91

Pernille84 skriver:

hehe ja ikke

Jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

JustinsMoar

Jeg havde en meget traumatisk oplevelse da jeg skulle føde min søn, og han endte med at komme til verden ved akut kejsersnit..

Jeg vil, pga oplevelsen - IKKE føde normalt næste gang, og før jeg overhovedet overvejer flere børn, ville jeg være sikker på at jeg uden problemer ville kunne få PKS!

Jeg har derfor ringet til Hvidovre hospital og snakket med en fødselslæge - som har forsikret mig at jeg selv kan være om jeg vil have KS næste gang..

Fik afvide at jeg i uge 34 skulle til samtale omkring HVORNÅR PKS skulle foregå...

Så hvis jeg var dig, ville jeg bestemt snakke med dem snart!

Anmeld

27. februar 2012

Gry91

JustinsMoar skriver:

Jeg havde en meget traumatisk oplevelse da jeg skulle føde min søn, og han endte med at komme til verden ved akut kejsersnit..

Jeg vil, pga oplevelsen - IKKE føde normalt næste gang, og før jeg overhovedet overvejer flere børn, ville jeg være sikker på at jeg uden problemer ville kunne få PKS!

Jeg har derfor ringet til Hvidovre hospital og snakket med en fødselslæge - som har forsikret mig at jeg selv kan være om jeg vil have KS næste gang..

Fik afvide at jeg i uge 34 skulle til samtale omkring HVORNÅR PKS skulle foregå...

Så hvis jeg var dig, ville jeg bestemt snakke med dem snart!

Skal til samtale på onsdag

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

Gry91 skriver:

Skal til samtale på onsdag

Super godt!

Krydser arme og ben for at de vil lade dig få et PKS uden problemer..

Og så vil jeg da lige fortælle at jeg ikke var synderligt mærket af mit KS! Jeg fik smertestillende de første 2 dage og så gad jeg ikke det mere.. Min søn lå på neonetal og vi boede på barselsgangen, så til turen derned fik jeg en kørestol jeg kunne sidde i - den blev også brugt i 2 dage..

Det eneste som JEG syns var en ulempe, var at det gjorde ondt når jeg skulle tisse .. Det spændte i hele maven!

Anmeld

27. februar 2012

Gry91

JustinsMoar skriver:

Super godt!

Krydser arme og ben for at de vil lade dig få et PKS uden problemer..

Og så vil jeg da lige fortælle at jeg ikke var synderligt mærket af mit KS! Jeg fik smertestillende de første 2 dage og så gad jeg ikke det mere.. Min søn lå på neonetal og vi boede på barselsgangen, så til turen derned fik jeg en kørestol jeg kunne sidde i - den blev også brugt i 2 dage..

Det eneste som JEG syns var en ulempe, var at det gjorde ondt når jeg skulle tisse .. Det spændte i hele maven!

Tusind tak 

Dejligt at høre endnu en god historie!  
Undtagen det med at tisse hehe.. men det er da til at leve med!

Der er nok ingen som kommer igennem en fødsel uden lidt skavanker dagene efter  

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

Gry91 skriver:

Tusind tak 

Dejligt at høre endnu en god historie!  
Undtagen det med at tisse hehe.. men det er da til at leve med!

Der er nok ingen som kommer igennem en fødsel uden lidt skavanker dagene efter  

Nej, de kvinder findes der vidst få af..

Anmeld

27. februar 2012

Gry91

JustinsMoar skriver:

Nej, de kvinder findes der vidst få af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.