Snakke med jm om kejsersnit, hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Gry91

Caroline86 skriver:

jeg havde meget slemme efterveer og fik så oveni nogle kraftige smerter fordi min bækkenbund var "overtrænet" og jeg fik faktisk en slags myoser som følge af det jeg havde jo, ligesom de fleste andre, været flittig med mine knibeøvelser, men jeg skulle jo så ikke bruge kræfterne til at presse, så derfor spændte hele systemet op i stedet og det gjorde MEGET ondt

Derudover mistede jeg en del blod og døjede med blodmangel i nogle uger efter! Kan ikke huske hvornår jeg slap for smerterne, men vi startede mødregruppe da Laura var 7 uger og der oplevede jeg stadig smerter engang imellem!

Øv altså man må sige din flittighed gav lidt bagslag der  

Tak fordi du vil svare på mine spørgsmål det er rart at høre fra nogle som rent faktisk har prøvet det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Caroline86

Gry91 skriver:

Øv altså man må sige din flittighed gav lidt bagslag der  

Tak fordi du vil svare på mine spørgsmål det er rart at høre fra nogle som rent faktisk har prøvet det  

selvfølgelig gider jeg svare du spørger bare løs! Du kan også bare skrive pb hvis du har spørgsmål du ikke har lyst til at skrive her i debatten

knus

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

jo, ring endelig derind så hurtigt som muligt, for du skal forberede dig på mere end én samtale med både læge og jm

(i øvrigt kan jeg tilføje at KS så absolut ikke er "den nemme løsning" da du har smerterne MED nyfødt i stedet for smerterne inden du føder så dem der siger sådan til dig skal du bare bede lukke igen, for helingsprocessen efter KS er ikke sammenlignelig med veer!)

knus

agreed....  smertefuldt.. især oveni at mælken løber til og ømme bryster.. aaaaavvvv.. 

Anmeld

7. februar 2012

Caroline86

isabellamor skriver:

agreed....  smertefuldt.. især oveni at mælken løber til og ømme bryster.. aaaaavvvv.. 

absolut!!! auvs Men vi gør det med glæde igen

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

absolut!!! auvs Men vi gør det med glæde igen

ja det er jo helt åndssvagt hahaaha

Anmeld

7. februar 2012

Gry91

Caroline86 skriver:

selvfølgelig gider jeg svare du spørger bare løs! Du kan også bare skrive pb hvis du har spørgsmål du ikke har lyst til at skrive her i debatten

knus

Tak 

Det kan godt være jeg gør det på et tidspunkt!

Anmeld

25. februar 2012

Pernille84

Jeg ville nok lige ringe og snakke med hende om det i god tid

Jeg skal selv have PKS denne gang, og jeg fik min tid til pks i uge 20 allerede og snakkede med min jm om det i uge 17 altså ved første jm besøg.

Anmeld

25. februar 2012

Kløver

Jeg fik selv aks med min søn, og det er absolut ikke den nemme løsning, bla smerter og lang tids opheling hvor man ikke må løfte, amningen kan være meget svær at få igang osv.
Jeg skal alligevel af flere årsager have pks denne gang, og de laver det så tæt på termin som muligt. For at du kan nå at snakke det igennem med dem som skal vurdere og hjælpe med ks, skal du nok allerede nu give lyd. Du kan jo få hurtig tid ved lægen, og fortælle dine grunde for pks og så henviser han dig videre til samtale på sygehuset, hvor i vil snakke grundene igennem, tid for ks, narkose, efterforløb osv.
Håber det bedste, og i når at finde en løsning, og hvad der er bedst for dig kram

Anmeld

25. februar 2012

Gry91

Pernille84 skriver:

Jeg ville nok lige ringe og snakke med hende om det i god tid

Jeg skal selv have PKS denne gang, og jeg fik min tid til pks i uge 20 allerede og snakkede med min jm om det i uge 17 altså ved første jm besøg.

Ja jeg har været lidt sent ude men skal til samtale på sygehuset næste uge, så nu sker der heldigvis noget

Hvornår skal du have pks ?

Anmeld

25. februar 2012

Gry91

Maja_4000 skriver:

Jeg har også fået pks - som jeg selv valgte .. 

Tror jeg var omkring 34. uge da jeg første gang nævnte det for min jm .. Hun sendte mig så videre i "systemet" , hvor jeg skulle til møde med en læge som skulle forklare om komplikationer osv. .. Men jeg havde sat mig MEGET godt ind i det allerede inden jeg blev gravid :b

Men jeg synes du skal ringe og aftale en tid

Jeg skal til samtale med sygehuset næste uge så nu sker der noget!

Jeg har også sat mig rimelig godt ind i det (synes jeg selv), har læst sygehusets "pjece" om kejsersnit uden medicinsk grund, snakket med andre som har prøvet og er stadig sikker på at det er det jeg vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.