Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: ja.... kan sagtens forstå din frustration. måtte selv vente halvandet år efter at have mistet og det var også laaang tid sýns jeg. ja en god sædprøve gør det hele nemmere, og får i garanteret også. men er svaret ikke som ønsket må i ikke lade jer slå ud. de skal kun bruge 1. var min kærestes sæd den var gal med... men de brugte bare 1 til hvert æg. så dygtige ...
ja.... kan sagtens forstå din frustration. måtte selv vente halvandet år efter at have mistet og det var også laaang tid sýns jeg. ja en god sædprøve gør det hele nemmere, og får i garanteret også. men er svaret ikke som ønsket må i ikke lade jer slå ud. de skal kun bruge 1. var min kærestes sæd den var gal med... men de brugte bare 1 til hvert æg. så dygtige ...
Altså en sædcelle ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Altså en sædcelle ?
l.kjoeller skriver: præcis... bliver sikkert slet ikke relevant for jer dog
præcis... bliver sikkert slet ikke relevant for jer dog
Men det er alligevel rart at vide, at hvis sædkvaliteten også er dårlig, så kan der stadigvæk gøres noget.
metski83 skriver: Men det er alligevel rart at vide, at hvis sædkvaliteten også er dårlig, så kan der stadigvæk gøres noget.
l.kjoeller skriver: var det jeg tænkte... smid en opdatering herinde hvis du har lyst når i ved mere ikke. altid rart at se folk kommer godt i gang
var det jeg tænkte... smid en opdatering herinde hvis du har lyst når i ved mere ikke. altid rart at se folk kommer godt i gang
Det kan du tro jeg nok skal. Håber på en positiv opdatering
metski83 skriver: Det kan du tro jeg nok skal. Håber på en positiv opdatering
l.kjoeller skriver: gør jeg også
gør jeg også
Tak skal du have, det er sødt af dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128