normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

ja, men problemet er at jeg ingen veninder har tilbage, og siden de ervæk, så har han måske fat i noget når han siger det er mig den er galt med.

Jeg ved det ikke, ved bare at jeg står så meget alene i det her liv hvis jeg vælger ham fra. Og bliver også bare hele tiden i tvivl om det er det rigtige.

Kan det ikke skyldes, at han har isoleret dig lige så stille til du ingen veninder havde tilbage?

Jeg tænker, at når du selv overvejer om du kunne være problemet, så ER du nok IKKE problemet. Folk som generelt er egoistiske og dårlige veninder osv. tror jeg ikke ser indad på den måde.

Du skal ikke blive hos ham for at undgå at være alene. Du føler dig jo også alene med ham, lyder det som. Det er dårligt for både dig og jeres barn at leve med den slags!

Muligheden for et nyt og bedre liv med flere kærlige og dejlige mennesker åbner sig jo nok først, når du er sluppet ud af det "forhold"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Kan det ikke skyldes, at han har isoleret dig lige så stille til du ingen veninder havde tilbage?

Jeg tænker, at når du selv overvejer om du kunne være problemet, så ER du nok IKKE problemet. Folk som generelt er egoistiske og dårlige veninder osv. tror jeg ikke ser indad på den måde.

Du skal ikke blive hos ham for at undgå at være alene. Du føler dig jo også alene med ham, lyder det som. Det er dårligt for både dig og jeres barn at leve med den slags!

Muligheden for et nyt og bedre liv med flere kærlige og dejlige mennesker åbner sig jo nok først, når du er sluppet ud af det "forhold"

Nej han isolere mig ikke. Og jeg er bestemt en omsorgsfuld og god veninde, men måske er jeg lidt speciel fordi jeg har oplevet en del i mit liv. De sidste to veninder forsvandt fordi jeg ikke havde lyst til at gå i byen hver weekend, måske er jeg også lidt kedelig, muligvis. Men nøj hvor ville jeg ønske jeg havde nogle tætte veninder, eller bare veninder når jeg er i denne situation. Føler mig da lidt nørdet at jeg er nød til at søge råd på nettet, selvom det er på baby, men altså det er lidt taber agtig ingen venner at have. Jeg dømmer ikke andre hvis nogen uden venner læser dette, det er kun ment til mig selv.

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
morethanperfect skriver:

Selvf. er det ikke normalt !
Hvad får dig til at tro det ..

Jeg ville smutte med min baby . AT blive svinet sådan til , fortjener ingen !  

Lige mine ord. Håber, det bare er et retorisk spørgsmål, TS stiller.

Anmeld

6. februar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Nej han isolere mig ikke. Og jeg er bestemt en omsorgsfuld og god veninde, men måske er jeg lidt speciel fordi jeg har oplevet en del i mit liv. De sidste to veninder forsvandt fordi jeg ikke havde lyst til at gå i byen hver weekend, måske er jeg også lidt kedelig, muligvis. Men nøj hvor ville jeg ønske jeg havde nogle tætte veninder, eller bare veninder når jeg er i denne situation. Føler mig da lidt nørdet at jeg er nød til at søge råd på nettet, selvom det er på baby, men altså det er lidt taber agtig ingen venner at have. Jeg dømmer ikke andre hvis nogen uden venner læser dette, det er kun ment til mig selv.

Jeg forstår godt hvad du mener! Men du skal altså ikke blive hos din kæreste af den grund. Ja det kan blive enormt ensemt for en tid og rigtig hårdt. Og du vil nok have rigtig god gavn af noget terapi samtidig, som kan styrke dig i det du skal igennem!

Men du skylder dit barn, hvis ikke dig selv, ikke at blive i sådan et forhold!!!

Anmeld

6. februar 2012

Fenja09

Nej, det er ikke normalt - skynd dig at få lavet om på det eller smut inden det bliver normalt for dig...

/Fenja

Anmeld

6. februar 2012

Cassiopeia

Når jeg læser det du skriver, så tror jeg at du har brug for en helt ny start. Det lyder bestemt ikke som et særlig rart parforhold. Man skal ikke finde sig i alt fra andre.

Tænk på dig selv og dit barn, og gør det du føler rigtigt. Det er meget få personer der ville finde sig i den behandling du får... 

Anmeld

6. februar 2012

Clisolka

NEJ! Det er i hvert fald ikke normalt, så det er ikke dig den er gal med - det må du ikke tro  Han skal lære at respektere en kvinde! Den var ikke gået herhjemme. Jeg har tidligere været i et forhold med en der kaldte mig en kælling, so, fed osv. hver evig eneste dag - og til sidst fik jeg nok! Jeg smuttede, men det var let nok, for der var ikke børn indblandet 

Anmeld

6. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Det mest sørgerlige ved denne her tråd er ikke, at du har en dårlig kæreste. Hvis "bare" det var det.

At blive nedgjort daglig ved fx. at blive kaldt so og kælling kaldes psykisk vold.
Konsekvensen er at man begynder at tvivle på sit eget værd. Fx. "Det er mig den er gal med siden jeg ingen veninder har". "Jeg er ikke værd at elske" "Hvis jeg forlader ham, vil jeg for alvor blive ensom".

Du er intet mindre et voldsoffer, der langsomt men sikkert er længere og længere på vej ned.

Jeg håber for din skyld, at du stopper denne spiral, der kun fører direkte til helvede.
Du er offer for en psykopat. Gå ind og beskyt dit barn og forlad ham, så dit barn kan få en normal opvækst.

Ellers er du medskyldig i, at dit barn også bliver offer for en psykopat. At det er vigtigt, at et barn vokser op med både mor og far er en sandhed med modifikationer. Det allervigtigste er kærlighed, tryghed og stabilitet og ikke mindst en god og rar stemning i hjemmet.

Du er nødt til at give dig selv et kærligt los i bagdelen og få pakket dine og babys ting.

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det mest sørgerlige ved denne her tråd er ikke, at du har en dårlig kæreste. Hvis "bare" det var det.

At blive nedgjort daglig ved fx. at blive kaldt so og kælling kaldes psykisk vold.
Konsekvensen er at man begynder at tvivle på sit eget værd. Fx. "Det er mig den er gal med siden jeg ingen veninder har". "Jeg er ikke værd at elske" "Hvis jeg forlader ham, vil jeg for alvor blive ensom".

Du er intet mindre et voldsoffer, der langsomt men sikkert er længere og længere på vej ned.

Jeg håber for din skyld, at du stopper denne spiral, der kun fører direkte til helvede.
Du er offer for en psykopat. Gå ind og beskyt dit barn og forlad ham, så dit barn kan få en normal opvækst.

Ellers er du medskyldig i, at dit barn også bliver offer for en psykopat. At det er vigtigt, at et barn vokser op med både mor og far er en sandhed med modifikationer. Det allervigtigste er kærlighed, tryghed og stabilitet og ikke mindst en god og rar stemning i hjemmet.

Du er nødt til at give dig selv et kærligt los i bagdelen og få pakket dine og babys ting.

Tak for dit indlæg, du åbner i sandhed mine øjne.

Men frygten er: hvordan vil mit barn få det, når det skal have samværd med ham alene. Der er jeg der jo ikke til at tage over når han ikke kan holde barnet ud, når barnet er besværligt, og hvad sker der så.

Kan jo højst sandsynligt ikke undgå at han skal have barnet engang imellem, og det vil jeg heller ikke for barnet er glad for at lege med sin far. Og alligevel vil jeg jo ikke risikere der sker barnet noget.

Anmeld

6. februar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Tak for dit indlæg, du åbner i sandhed mine øjne.

Men frygten er: hvordan vil mit barn få det, når det skal have samværd med ham alene. Der er jeg der jo ikke til at tage over når han ikke kan holde barnet ud, når barnet er besværligt, og hvad sker der så.

Kan jo højst sandsynligt ikke undgå at han skal have barnet engang imellem, og det vil jeg heller ikke for barnet er glad for at lege med sin far. Og alligevel vil jeg jo ikke risikere der sker barnet noget.

Mens barnet er lille vil det sandsynligvis ikke komme på overnatning hos sin far. Det gør man som regel ikke før de er 2 år. Og er faren ikke egnet til at have barnet, er det forhåbentlig noget statsamtet eller kommunen opdager!!!

Men bare det at du tænker disse tanker om hvorfor du bliver, viser at du ikke er der af de rette grunde!

Afsted moster!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.