Det mest sørgerlige ved denne her tråd er ikke, at du har en dårlig kæreste. Hvis "bare" det var det.
At blive nedgjort daglig ved fx. at blive kaldt so og kælling kaldes psykisk vold.
Konsekvensen er at man begynder at tvivle på sit eget værd. Fx. "Det er mig den er gal med siden jeg ingen veninder har". "Jeg er ikke værd at elske" "Hvis jeg forlader ham, vil jeg for alvor blive ensom".
Du er intet mindre et voldsoffer, der langsomt men sikkert er længere og længere på vej ned.
Jeg håber for din skyld, at du stopper denne spiral, der kun fører direkte til helvede.
Du er offer for en psykopat. Gå ind og beskyt dit barn og forlad ham, så dit barn kan få en normal opvækst.
Ellers er du medskyldig i, at dit barn også bliver offer for en psykopat. At det er vigtigt, at et barn vokser op med både mor og far er en sandhed med modifikationer. Det allervigtigste er kærlighed, tryghed og stabilitet og ikke mindst en god og rar stemning i hjemmet.
Du er nødt til at give dig selv et kærligt los i bagdelen og få pakket dine og babys ting. 
Anmeld