normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Normalt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.187 visninger
34 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste viser ALDRIG omsorg, hvis jeg er træt (har baby) hvis jeg er syg eller lign. så siger han jeg bare skal tage mig sammen. Han kommer sjælden og giver et kys, han siger sjældent komplimenter.

Han siger dagligt Kælling so idiot osv.

Men er det normalt?

Han er en god far, krammer kysser, rydder op her hjemme, laver mad osv. Jeg gør også, men vi hjælpes om det, dog er det mest mig der har baby, han leger mest med baby og ikke rigtig andet, vågner ikke engang om natten når baby græder.

Har mest lyst til at slutte vores forhold, føler han har trampet mig helt ned, og nu hver dag tvære mig ud og holder mig nede i et hul, jeg er aldrig rigtig glad, når jeg er får han mig hurtigt pillet ned.

ved ikke om han gør det med vilje, når jeg prøver at snakke med ham om det, så vil han ikke, er for træt, orker ikke at hører på mig osv. hvis jeg insistere bliver han sur. Når jeg endelig for ham i tale så kommer han kun med personlige angræb og det ender altid med vi går i seng uvenner.

Jeg elsker ham, men kan på inge  måde lide ham mere, synes han er en væmmelig en.

Det har været under vejs længe hvor han har været virkelig ulidelig at være sammen med og han er der aldrig for mig når det gælder, har sagt flere gange i årenes løb at jeg følte min kærlighed til ham forsvandt stille og roligt når han var sådan om han ikke godt ville hjælpe til med at få vores forhold til at fungere. Fordi jeg ikke have lyst til at miste det.

men måske er det for sent, eller er det helt normalt at mænd er sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Min kæreste viser ALDRIG omsorg, hvis jeg er træt (har baby) hvis jeg er syg eller lign. så siger han jeg bare skal tage mig sammen. Han kommer sjælden og giver et kys, han siger sjældent komplimenter.

Men er det normalt?

Han er en god far, krammer kysser, rydder op her hjemme, laver mad osv. Jeg gør også, men vi hjælpes om det, dog er det mest mig der har baby, han leger mest med baby og ikke rigtig andet, vågner ikke engang om natten når baby græder.

Har mest lyst til at slutte vores forhold, føler han har trampet mig helt ned, og nu hver dag tvære mig ud og holder mig nede i et hul, jeg er aldrig rigtig glad, når jeg er får han mig hurtigt pillet ned.

ved ikke om han gør det med vilje, når jeg prøver at snakke med ham om det, så vil han ikke, er for træt, orker ikke at hører på mig osv. hvis jeg insistere bliver han sur. Når jeg endelig for ham i tale så kommer han kun med personlige angræb og det ender altid med vi går i seng uvenner.

Jeg elsker ham, men kan på inge  måde lide ham mere, synes han er en væmmelig en.

Det har været under vejs længe hvor han har været virkelig ulidelig at være sammen med og han er der aldrig for mig når det gælder, har sagt flere gange i årenes løb at jeg følte min kærlighed til ham forsvandt stille og roligt når han var sådan om han ikke godt ville hjælpe til med at få vores forhold til at fungere. Fordi jeg ikke have lyst til at miste det.

jeg må lige spørger- fordi jeg bliver lidt forvirret, du skriver i første afsnit at hun aldrig udviser omsorg osv, og du skriver i andet afsnit at han kysser og krammer?

hvilken en af dem er det?

Anmeld

6. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Men er det normalt?

Det er IKKE normalt at være sådan..

Kælling, so og idiot... Håber famne han snakker om sig selv.. STODDER... siger jeg bare..

Er det virkelig sådan at jeres barn skal se at det er måden at tiltale andre mennesker på??

FØJ han burde skamme sig den idiot

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg må lige spørger- fordi jeg bliver lidt forvirret, du skriver i første afsnit at hun aldrig udviser omsorg osv, og du skriver i andet afsnit at han kysser og krammer?

hvilken en af dem er det?

Viser ikke mig omsorg, men kan godt overfor baby. dog ikke hvis baby er "besværlig" Så kan han godt tale hårdt til baby i stedet for at trøste.

Anmeld

6. februar 2012

B&J

puhh min kæreste skulle bare kalde mig kælling eller so engang hold da op jeg ville flippe.... så nej det er altså ikke normalt

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Det er IKKE normalt at være sådan..

Kælling, so og idiot... Håber famne han snakker om sig selv.. STODDER... siger jeg bare..

Er det virkelig sådan at jeres barn skal se at det er måden at tiltale andre mennesker på??

FØJ han burde skamme sig den idiot

Dejligt at det ikke kun er mig der tænker sådan, men trist at få bekræftet han er forkert på den. Ved ikke hvordan jeg skulle klare at være alene mor. For vennerne er smuttet, og jeg tror familien ville synes det er ret uintiligent af mig at ende sådan. Men selvfølgelig ville de støtte mig, men kan også være det bare er mig der tænker sådan.

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Viser ikke mig omsorg, men kan godt overfor baby. dog ikke hvis baby er "besværlig" Så kan han godt tale hårdt til baby i stedet for at trøste.

okay dvs, det er baby og IKKE dig der for omsorg?

- men uanset hvad, synes jeg slet ikke det er acceptabelt han kalder dig kælling, so osv! den var ikke gået herhjemme det helt sikkert!

Anmeld

6. februar 2012

sarahb

Nej det er IKKE normalt.
Undskyld med hvad bilder han sig ind at gå og kalde sin partner disse ord DAGLIGT!!!

Hvis der ikke sker draskiske ændringer så var jeg smuttet.
Det gad jeg simpelthen ikk finde mig i og ville heller ikke have mit barn lærer at sådan behandler man andre mennesker.

Han burde være din støtte når du er ked. og kærlig og omsorgsfuld når du er syg.

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Men er det normalt?

Selvf. er det ikke normalt !
Hvad får dig til at tro det ..

Jeg ville smutte med min baby . AT blive svinet sådan til , fortjener ingen !  

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

puhh min kæreste skulle bare kalde mig kælling eller so engang hold da op jeg ville flippe.... så nej det er altså ikke normalt

Bliver sørme også gal, men det hjælper intet han lære det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.