normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Bliver sørme også gal, men det hjælper intet han lære det ikke.

jeg havde desværre nok sagt at det forhold er slut min kæreste skal vise mig den respekt som jeg gør for ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Nej det er IKKE normalt.
Undskyld med hvad bilder han sig ind at gå og kalde sin partner disse ord DAGLIGT!!!

Hvis der ikke sker draskiske ændringer så var jeg smuttet.
Det gad jeg simpelthen ikk finde mig i og ville heller ikke have mit barn lærer at sådan behandler man andre mennesker.

Han burde være din støtte når du er ked. og kærlig og omsorgsfuld når du er syg.

Men tæner baby har bedst af at både mor og far er her, vil gerne give baby en tryg hverdag med to forældre, men igen det skal jo også fungere mor og far imellem.

Anmeld

6. februar 2012

A&F

Eej. Det der er bare ikke normalt!. Hvordan er I endt sådan ? Hvor er respekten for dig henne ? Hvorfor finder du dig i det gang på gang? 

Anmeld

6. februar 2012

sarahb

Anonym skriver:

Men tæner baby har bedst af at både mor og far er her, vil gerne give baby en tryg hverdag med to forældre, men igen det skal jo også fungere mor og far imellem.

Babyen har det ikke bedst med en mor der er ked og nede og Baby har det slet ikke godt af at vokse op med en far der behandler sin mor sådan, og måske lærer at det er normalt at behandle kvinder/kærester sådan. Næææ nej så hellere en lykkelig mor der er en god alene mor!

Anmeld

6. februar 2012

prettybutterfly

Puh ha hvor forfærdeligt! Ik kun for dig men også for baby hvis den skal vokse op og lære at man gerne må tale sådan til mor og andre!!! Skynd dig VÆK så hurtigt du kan! Det kan KUN være en dårlig påvirkning på dig og på barnet!!! Det er under INGEN omstændigheder ok at tale sådan til hinanden!!!! Nej ikke normalt!

Held og lykke med det!

Anmeld

6. februar 2012

prettybutterfly

Anonym skriver:

Kan godt forstå dig, MEN når nu far ikke benhandler hverken mor eller barn med den respekt, og kærlighed og omsorg SOM I BEGGE FORTJENER, så er alternativet(for baby at bo med mor) altså LANGT bedre!

Tænk på hvordan barnet bliver i længden hvis barnet lærer af hvad far gør! Så vil barnet blive på samme måde!!!

Anmeld

6. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Dejligt at det ikke kun er mig der tænker sådan, men trist at få bekræftet han er forkert på den. Ved ikke hvordan jeg skulle klare at være alene mor. For vennerne er smuttet, og jeg tror familien ville synes det er ret uintiligent af mig at ende sådan. Men selvfølgelig ville de støtte mig, men kan også være det bare er mig der tænker sådan.

Hvis man ikke vil støtte dig i ikek at være sammen med sådan en klaphat så er man bare ikke den rigtige til det..

Håber for alt i verden at du gør det bedste for jer og på ingen måde finder dig i at blive behandlet som om du er en kvæg.. 

Anmeld

6. februar 2012

Frk.S

sarahb skriver:

Babyen har det ikke bedst med en mor der er ked og nede og Baby har det slet ikke godt af at vokse op med en far der behandler sin mor sådan, og måske lærer at det er normalt at behandle kvinder/kærester sådan. Næææ nej så hellere en lykkelig mor der er en god alene mor!

Fuldstændig enig!

Det er selvfølgelig ikke i orden at han ikke viser dig omsorg, og slet ikke at han snakker sådan til dig. Det er ikke noget at lade dit barn vokse op i.

Min kæreste har ikke én eneste gang kaldt mig so, kælling eller lign. og hvis han nogensinde gjorde det (hvilket jeg bestemt ikke tror han kan finde på) ville jeg gøre ham det klart at det ikke skulle ske igen hvis vi skulle blive sammen. Det ville jeg bare ikke finde mig i og undrer mig over, at der er nogen der gør.

Det er i min verden i øvrigt heller ikke i orden at han snakker hårdt til baby bare fordi h*n er "besværlig." Og ked af at sige det, men jeg ser ham ikke som én god far hvis han kun gider baby når h*n ikke er "besværlig"

Anmeld

6. februar 2012

Darling<3

Hvad laver du helt ærligt med en mand der ikke behandler dig ordenligt??

Jeg synes du skal overveje jeres forhold, også på sigt!

Kender dig ikke, men ingen fortjener at leve med en stodder som din, sorry...

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Hvis man ikke vil støtte dig i ikek at være sammen med sådan en klaphat så er man bare ikke den rigtige til det..

Håber for alt i verden at du gør det bedste for jer og på ingen måde finder dig i at blive behandlet som om du er en kvæg.. 

ja, men problemet er at jeg ingen veninder har tilbage, og siden de ervæk, så har han måske fat i noget når han siger det er mig den er galt med.

Jeg ved det ikke, ved bare at jeg står så meget alene i det her liv hvis jeg vælger ham fra. Og bliver også bare hele tiden i tvivl om det er det rigtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.