Kan kun sige jeg er enig med dig.. Vi sku skrive vores datter op til dp og spurgte så om jeg ku få at vide hvor jeg kunne finde deres læreplaner som de jo ligesom bruger kurser og penge på at lære at lave også får man afvide at de er ikke offentligt tilgængeligt, så tænker jeg hvorfor ska de så lave dem
Det ska de jo være i andre typer institutioner. Så derfor har vi også valgt privat
Vil gerne vide hva personen der skal passe mit barn har at tilbyde os vægter i dagligdagen.. Det sku jo gerne være udviklende og et fedt sted for hende at komme..
PRÆCIS!!!!! Og jeg har endda kunne læse lærerplaner på de private jeg har fundet! Plus, jeg kan få lov til HELT SELV at bestemme, hvem mit barn skal gå hos. Min kæreste og jeg interesserer og meget for naturen, dyr og intens hygge i hjemmet - derfor vil vi gerne finde en dagplejer, med samme værdier. Det er jeg sikker på at gøre, når jeg selv kan vælge! Og vi har fundet to, som har præcis samme værdier som os! Vi har fået snakket en hulens masse og fundet ud af, at min kæreste faktisk aldrig møder før efter kl. ni om morgen (med mindre han skal overnatte på jobbet, så er han ikke hjemme den næste morgen til at køre barnet). Men ellers kan det faktisk måske alligevel lade sig gøre, at få den lille transporteret ud til en af de private dagplejemødre! For jeg har godt nok meget lidt lyst til at give mig i det stykke. Det kan godt være mit barn ikke mærker forskellen fra kommunal til privat, men vi har nogle ting, som vi gerne vil lærer vores barn - og når vi ikke kan det, men er nødt til at overlade det til en dagplejemor, har vi brug for, at hun lærer vores barn, de samme ting som vi gør.
....håber det gav mening... :-)
Anmeld