Angelspot skriver:
Ja der er fordele og ulemper ved begge dele, men er nu rigtig glad for den dp Oliver har fået. Jeg tror jeg har gjort som det lyder til du gør, skærer alle over en kam og generaliserer og siger at kommunen gør sådan og sådan, men i virkeligheden drejer det sig ikke om kommunen. Men om den dagplejer du får til dit barn. Og min søn er ligeglad med om hun er privat eller kommunal og hvis de har det godt sammen gør det mig ikke så meget. Nu. Men før ville jeg kun have en privat, men må sige at jeg har ændret lidt mening. Men vil nu søge en prvat alligevel næste gang 
Ja - du har helt sikkert ret, at jeg skærer alle over én kam.. Men ligesom du havde, sidder jeg nu stadig med min holding om, at jeg helst vil have en privat frem for en kommunal. Og det får jeg nok ikke lavet om på, med mindre jeg får en oplevelse ligesom du har fået.
--og det er også okay :-) Hvis det ikke kan blive en privat, er jeg jo nødt til at finde en kommunal. Men de bliver vist tydeligvis ikke oplyst ved et søgeresultat på google..
Anmeld