Dagpleje i Silkeborg...... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.804 visninger
37 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

grøn · ært

Jeg ved ikke om vi er tidligt ude. Vores lille kommer til maj - og skal starte i dagpleje til september..... UANSET, så har jeg ledt og søgt efter en dagplejer nær os, men det tætteste er 7 km. væk  HVAD skal vi gøre?? Skal vi anskaffe en bil - eller er jeg nødt til at tage den lille med i skole hver dag...det sidste er jo ikke nogen løsning nej. Jeg er bare vildt ked af det lige nu, for der er slet ingen!! ...jeg kan i hvert fald ikke finde dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Mor-til-asta-09

grøn · ært skriver:

Jeg ved ikke om vi er tidligt ude. Vores lille kommer til maj - og skal starte i dagpleje til september..... UANSET, så har jeg ledt og søgt efter en dagplejer nær os, men det tætteste er 7 km. væk  HVAD skal vi gøre?? Skal vi anskaffe en bil - eller er jeg nødt til at tage den lille med i skole hver dag...det sidste er jo ikke nogen løsning nej. Jeg er bare vildt ked af det lige nu, for der er slet ingen!! ...jeg kan i hvert fald ikke finde dem!

Bor i ude på landet eller??

Anmeld

4. februar 2012

grøn · ært

Mor-til-asta-09 skriver:

Bor i ude på landet eller??

Nej, slet ikke.... Men de private jeg har fundet bor i Sejs og ikke inde i Silkeborg.... 

Anmeld

4. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

altså hvis du bor i landzone kan du næsten ikke forvente noget tættere på. Også selvom du bor inde i byen, kan man jo ikke forvente de ligger i gå afstand. Ligeledes kan du jo komme ud for at barnet skal i gæstepleje og der vil du jo også skulle transportere dit barn. Kan ikke helt forstå hvordan det kan komme bag på dig, at du skal transportere dit barn til dagpleje.

Anmeld

4. februar 2012

2skønnebørn

grøn · ært skriver:

Nej, slet ikke.... Men de private jeg har fundet bor i Sejs og ikke inde i Silkeborg.... 

ser lige du skriver privatdagpleje, det forklarer jo det hele. Du vil jo så nok kunne finde en komunal tættere på.

Anmeld

4. februar 2012

maria_wlt

grøn · ært skriver:

Hvis problemet er at der IKKE er nogen private andet en den i har fået, så er der ikke andet at gøre end at vælge en kommunal...

Anmeld

4. februar 2012

Nettemor

hvad med de offentlige dagplejer? kan da ikke passe der ikke er nogen af dem i din ende af byen

Anmeld

4. februar 2012

grøn · ært

2skønnebørn skriver:

altså hvis du bor i landzone kan du næsten ikke forvente noget tættere på. Også selvom du bor inde i byen, kan man jo ikke forvente de ligger i gå afstand. Ligeledes kan du jo komme ud for at barnet skal i gæstepleje og der vil du jo også skulle transportere dit barn. Kan ikke helt forstå hvordan det kan komme bag på dig, at du skal transportere dit barn til dagpleje.

Jeg bor 7 min. fra centrum - og "undskyld" at jeg "forventer" at der er en dagplejer i Silkeborg - og ikke udenfor byen 

Anmeld

4. februar 2012

Mor-til-asta-09

grøn · ært skriver:

Jamen hvadså med at tage en kommunaldagplejer??

Anmeld

4. februar 2012

2skønnebørn

grøn · ært skriver:

Jeg bor 7 min. fra centrum - og "undskyld" at jeg "forventer" at der er en dagplejer i Silkeborg - og ikke udenfor byen 

du nævnte ikke noget om at det skulle være en privat.....du vil jo så sagtens kunne få en komunaldagplejer som ligger tættere på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.