Angelspot skriver:
Er ked af at sige det, men det er akkurat det samme i Herning hvor jeg bor. Der er ingen i selve Herning by, men der er 14 i Herning kommune. Synes det er rigtig ærgeligt, men de private har det ikke nemt. Så sådan er det. Til gengæld er der flere i nærheden af de kommunale og har fået en sød dagplejer der bor kun 10 min gang væk. Og jeg ville også have en privat til at starte med, men det kan ikke lade sig gøre her hos mig, da jeg ikke vil køre 10 km i bil for at aflevere min dreng kl lort om morgenen.
ØV altså, hvor er det bare surt :-( ....vi må på kommunen så, og se hvad de kommunale kan tilbyde.
Jeg ser bare kun fordele ved en privat dagplejemor og synes slet ikke Silkeborg Kommune har forstand på pleje af børn...sorry
Men nu har jeg godt nok hørt meget, efter min kæreste har arbejdet som pædagog her - nu er han heldigvis på et privat opholdssted, hvor kommunen ikke har noget at sige.
ØVØVØV!!! Men der er jo ikke noget at gøre - for jeg synes GODT nok også det er langt at transportere 7 km, når jeg skal møde kl. 8 i skole. Og det er jo ikke hver dag min kæreste kan cykle - og så skal jeg satme tidligt op, for at aflevere vores barn 
Anmeld