Anonym skriver:
jeg ville have skrevet det samme i alle sammen skriver til mig, hvis det ikke var mig der stod i situationen, men det er bare noget andet når man er på denne side af sagen 
Jeg ved det godt, det er altid nemmere at stå udenfor og se ind....
men når nu man ved de lider mangel på basale ting som fodtøj der passer de skal gå i hver eneste dag, så må man gøre op med sig selv om man kan ofre børnene i forhold til ens relationer til andre voksne der burde være ansvarlige forældre....og svaret er jo bare NEJ....selv om det er er skide svært og man ikke har lyst på nogen måde.
Det samme gælder forældre der aldrig køber vinterjakke og vinterstøvler til dres børn fordi en tyk trøje eller et par ekstra strømper sikkert ere mere end rigeligt...Dur bare ikke og børnene møg fryser og har det ikke godt. Vi fik det nemlig af vide da den første staretde i BH, at de desværre havde været ude for forædlre der ikke gav deres børn årstids relateret tøj med, såsom vintertøj og at det ikke var acceptabelt. ØV ØV for de børn det går ud over.
Håber du finder ud af det. Send evt et brev, uden decideret afsender på, og ring derefter op for at høre om det er modtaget, men stadig som anonym... Så hjælper det ikke hvis de beder om agtindsigt.
Anmeld