Først, jeg ved at meget af min familie kender min profil herinde, og hvis nogen kan genkende mig vil jeg sætte pris på at i accepterer at jeg er anonym !!
Jeg står i en rigtig træls situation !
Jeg kender et par, som har 3 børn. De tænker meget sjældent på børnene og de virker meget ligeglade med om børnene mangler noget.
Forleden dag da jeg passe deres to ældste, snakkede jeg med deres barn på 7, som fortæller mig at han ønsker sig nogle nye sko, det tænker jeg ikke så meget over, det er jo bare et ønske om nye sko, lige til barnet fortæller mig at de gamle sko har giver mærker på hælene fordi de er ved at være alt for små !!
Jeg var lige ved at falde bag over ! Hans forældre var til en arrangement de har betalt 700 kr for. Som DE for noget ud af og for en hyggelig aften ud af, mens deres barn har så små sko at det har sår på hælene forde de ikke passer !! 
Børnene er næsten altid i beskit tøj, det er deres forældre også, og der bliver MEGET sjældent købt nyt tøj. Så længe det kan lappes kan det vil bruges 
Der hvor de bor er en ren svinesti ! Sidst jeg var derude, var der så meget opvask at man ikke kunne stille en enkelt kop mere på deres køkkenbord ! samtidig med at der stod madrester med så meget mug på, at det minimun havde stået der en uge !!!
Mens de bare sad og så tv i sofaen 
Deres økonomi er pt. ikke ret god, da moren er på barsel og faren er under udd. alligevel har de valgt at om 2 måneder skal de giftes, og har brugt 2000 kr på ringe, og skal på bryllupsrejse til sydeuropa. hvor de har de penge fra kan jeg jo være ligeglad med, men det er jeg bare ikke når deres børn mangler de mest basale ting, så som sko de kan passe !! og tøj uden huller !
Den mindste som er 4 måneder gammel, har ofte ikke ren ble på, der går ofte mange timer mellem bleskift og barnet sover i deres iskolde beskite støvede og generelt ulækre soveværelse, hvor de ikke engang selv sover mere, fordi de synes det er for koldt derinde, og de vil ikke bruge penge på at varme det op !!
Jeg kunne blive ved !
Jeg har rigtig mange skupler ved IKKE at sige noget, og alligevel, så ved jeg godt at det SKAL jeg ! det kan gøres anonymt, men hvis de for fjernet deres børn vil jeg altid skulle passe på det ikke kom frem at det er mig der har sagt noget, jeg vil blive frosset ude. Det er tæt på, en slags familie. Og jeg har jo ikke lyst til at blive frosset ude af min egen familie
Det SKAL frem, og hver dag ber jeg til at der er en anden der siger noget, og samtidig har jeg SÅ dårlig samvittighed over at JEG endnu ikke har sagt noget 
Jeg har ikke brug for at få at vide at jeg skal sige det, for det ved jeg godt, havde nok bare brug for at komme ud med det, lette mit hjerte, dette kan jeg kun gøre med min kæreste, som er helt enig med mig, men har lige så svært ved det.
jeg håber en af jer, har en ide til hvordan jeg kan få det her sagt, ude at det splitter alt ad 

Tak fordi i gad læse med 
p.s er ikke plus bruger, så der kan desværre ikke svares anonymt