Baby 7 uger - kan ikke sove selv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
louiseandersen85 skriver:

og det er fandeme kærlighed

et barn på 7 uger skal jo ikke lære a sove selv. De skal have deres mor så tæt på de kan hele tiden

Tak.

Kl. 1:30 i nat kom han ind og hoppede op i min seng.
Så sov jeg også meget bedre. Det er så trygt og hyggeligt, så jeg forstår godt de små.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

L&V

Nu som Moar skriver:

Har i nogle råd?

Min datter er 7 uger om 2 dage og hun vil kun sove hos mig... Om natten sover hun ved min side da jeg jo ammer hende (Hun kan/vil ikke sove i vuggen).

Om dagen vil hun også kun sove hos mig, så snart jeg lægger hende fra mig uanset hvor dybt hun sover så vågner hun efter få minutter.... 

Jeg kan få hende til at sove i voksien i barnevognen, men kun så længe barnevognen er i bevægelse, så hun vil ikk ligge på altanen... 

Hvad gør jeg galt?

Sådan var Laura også, faktisk helt ind til hun var 3måneder Så vi købte en ring slynge, den lagde vi hende i også sov hun inden 15min, når hun sov rigtig godt ku vi liste hende over i sengen (stadig i slyngen) hvor vi havde rullet et vattæppe til en stram pølse og lagde hende klods op af den så følte hun at det var mor der lagde der od de nætter det ikke virkede ja så måtte vi jo putte sammen Og nyd det selv om det er svært, nu har Laura fundet ud af hvor dejligt det er med ens egen seng så kan man fylde så nu gider hun ikke putte med os mere

Eller er det super at svøbe dem 

Anmeld

2. februar 2012

Henriette Aaby

Moms skriver:

Min søn er 7 uger og er nøjagtig på samme måde.

Sommetider har jeg indtryk af, at jeg ammer ham uafbrudt - også fordi han kan tage små power naps ved brystet.

Han sover i barnevognen - så længe vi går. Står den stille går der max 1 minut, så er han vågen.

Jeg accepterer bare at sådan er det. Og takker samfundet for, at jeg har barsel og kan være der for ham. Herregud, det er jo derfor jeg har barsel. Alt andet betyder ikke så meget.

Moms

hmm jeg tror også bare at man må indse at det er sådan det er at have en baby.

For hos os er det jo det samme, Simon trives bedst når han er hos mig. Og ja jeg tror vi i familien har indstillet os på det er sådan det er lige nu.

Tilgengæld har jeg en glad og smilende dreng når "han får sin vilje" og ja så smelter jeg jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.