The one that got away

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Anonym

Jeg har også en "the one that got away"

Han var min bedste ven og efter nogle år blev vi kærester, det holdte to måneder, vi kunne ikke sammen som kærester. Han flyttede tilbage til Jylland. Det er nu 4 år siden og har ikke set ham siden

Vi har skrevet sammen på facebook en gang for et år siden, men da jeg kunne mærke at jeg begyndte at få følelser for ham når han skrev at han savnede mig og at han altid ville elske mig, stoppede jeg det. Jeg har en kæreste og ham elsker jeg, så skal slet ikke rode mig ud i noget andet!

Men en ting er sikkert, jeg vil aldrig elske ham! Han var jo min bedste ven, og alt det som vi har oplevet sammen er bare dejlige minder som jeg aldrig vil glemme! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Har jeg gjort 1 års tid nu og vi skriver dagligt sammen om alt... Hans kone og min mand ved intet om hvad vi skriver, dog har jeg fortalt min mand at vi sender sms til hinanden.

Han tænder mig meget og han fortæller mig ofte at han savner mig og gerne vil have mig tilbage.

Vi har begge en familie med børn.

Han bor på Sjælland jeg i Jylland og nej vi bliver aldrig et par, men vi ønsker begge at mødes en dag.

Hans forhold går ikke godt, hvor imod mit er super godt.

Jeg tror det er spændingen ved det at vi bliver ved. Og alle de søde og frække sms vi skriver til hinanden. Man bliver vel smigret.

Havde jeg været single, havde jeg nok haft ham som kæreste idag. Hvem ved ?

Anmeld

3. februar 2012

Anonym

'one that got away' 

Havde en, vi har aldrig været kærester, men vi havde de bedste samtaler, den bedste sex og jeg var ubeskrivelig forelsket.. Men vi var forskellige steder i livet, og drømte på daværende tidspunkt ikke om de samme ting.. Vi snakkede fremtid, og var enige om vi gerne ville være sammen, men han skulle læse i København og jeg boede og studeret i Jylland.. Kontakten smuttet lidt, og vi sås når han en sjælden gang var hjemme, mest i byen.. Jeg fandt ' the one ' som jeg idag venter mit første barn med . Men jeg tænker da indimellem om det skulle have en haft chance, for han var alt hvad en pige kunne drømme om.. Han er stadigvæk single den dag idag, og 'nyder' tilværelsen med alle damerne.. Og har stadig aldrig haft et længere forhold, selvom vi ikke var kærester, er jeg den pige han har set over længest tid.. (Ca. 5-6 år). Vi snakker lidt sammen idag men kun på FB, og kun overfladisk. Han ved jeg venter barn med manden i mit liv. 

Men derfor kan man ikke lade være med at tænke hvad nu hvis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.