The one that got away

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.914 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har lige fundet min "One that got away" på facebook...... Jeg har ikke talt med ham i mange år, men pludselig i dag besluttede jeg mig for at lede efter ham! Ved ikke hvorfor, men pludselig fik jeg behov for at vide hvor han er i dag, hvordan han har det, om han er lykkelig og om han nogensinde tænker på mig. Nu må vi se om han svarer mig!

Vi havde det fantastisk sammen den gang vi datede, men vi kunne aldrig finde ud af at være kærester - vi ville hele tiden forskellige ting og jeg tror simpelthen ikke jeg var gammel nok og klar nok til det voksne liv han var. Vi har begge været i lange, seriøse, forhold siden men alligevel har jeg tænkt på ham og tænkt "hvad nu hvis"......

Er jeg den eneste der har det/har haft det sådan?

det er muligt at svare som anonym for det er jo ikke alle der har lyst til at gøre noget ved det og så er der jo ingen grund til at hele Danmark læser med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Anonym

Nope, har osse en jeg lige tjekker op på engang imellem!

Må bare lige se hvad der sker i hans liv 

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nope, har osse en jeg lige tjekker op på engang imellem!

Må bare lige se hvad der sker i hans liv 

fortryder du nogensinde at det ikke var ham du endte op med? tænker du hvordan det ville være og så videre?

Anmeld

30. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har lige fundet min "One that got away" på facebook...... Jeg har ikke talt med ham i mange år, men pludselig i dag besluttede jeg mig for at lede efter ham! Ved ikke hvorfor, men pludselig fik jeg behov for at vide hvor han er i dag, hvordan han har det, om han er lykkelig og om han nogensinde tænker på mig. Nu må vi se om han svarer mig!

Vi havde det fantastisk sammen den gang vi datede, men vi kunne aldrig finde ud af at være kærester - vi ville hele tiden forskellige ting og jeg tror simpelthen ikke jeg var gammel nok og klar nok til det voksne liv han var. Vi har begge været i lange, seriøse, forhold siden men alligevel har jeg tænkt på ham og tænkt "hvad nu hvis"......

det er muligt at svare som anonym for det er jo ikke alle der har lyst til at gøre noget ved det og så er der jo ingen grund til at hele Danmark læser med

Jeg har osse en. vi var dog ikke kærester, da vi hver især havde en kæreste når den anden var single, men jeg var fuldstændig forgabt i ham.

Vi snakker sammen den dag i dag, og jeg kan mærke jeg stadig har den følelse af at han ville have været the one hvis ikke det var fordi jeg lige venter barn og er i et forhold med en anden. Men han vil altid have en særlig og stor plads i mit hjerte. Og selvom vi aldrig nåede at være kærester så betyder han utroligt meget for mig og vil altid gøre det.

Og skulle der komme en dag hvor det ikke er kæresten og jeg mere, så er jeg ikke i tvivl om at jeg ville se om det kunne fungere mellem ham og jeg.

Anmeld

30. januar 2012

Christina.78

Som sådan tjekker jeg ikke gamle eks'er ud fordi jeg bare må vide hvad og hvor de er i dag, men synes det er sjovt hvis de dukker op og man ser hvad der sker i deres liv..vi er vel næsten alle på samme sted..børn, hus osv..vil ihvertfald ikke sige jeg bare må vide hvad /hvor de er idag, da jeg har nok i manden herhjemme

men der er så heller ikke lige som sådan nogle eks'er jeg kunne tænke mig idag

Anmeld

30. januar 2012

FrkZier

jeg havde helt sikkert en, jeg tænkte ofte på - ku vi nu have fået det til at fungere osvosv.. og savnede ham faktisk rigtig meget de 5 år der gik -> indtil vi så begyndte at snakke sammen igen, og vi blev kærester og er det stadig idag

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

k skriver:

jeg havde helt sikkert en, jeg tænkte ofte på - ku vi nu have fået det til at fungere osvosv.. og savnede ham faktisk rigtig meget de 5 år der gik -> indtil vi så begyndte at snakke sammen igen, og vi blev kærester og er det stadig idag

se det er jo en vaske ægte happy ending

Anmeld

30. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger

Ja for pokker da.. 

Og har endelig efter 6 år, gjort noget ved det, og har bestemt ikke fortrudt 

Kan udemærket godt nikke genkendene til de tanker man har om den person, hvor mon de er i livet, har de slået sig ned, fundet deres "the one", mon de stadig tænker på en, og hvis ja, mon det er noget der kunne udvikle sig, eller er det bare en indbildsk forelskelse man render rundt med i maven. 

Anmeld

30. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har osse en. vi var dog ikke kærester, da vi hver især havde en kæreste når den anden var single, men jeg var fuldstændig forgabt i ham.

Vi snakker sammen den dag i dag, og jeg kan mærke jeg stadig har den følelse af at han ville have været the one hvis ikke det var fordi jeg lige venter barn og er i et forhold med en anden. Men han vil altid have en særlig og stor plads i mit hjerte. Og selvom vi aldrig nåede at være kærester så betyder han utroligt meget for mig og vil altid gøre det.

Og skulle der komme en dag hvor det ikke er kæresten og jeg mere, så er jeg ikke i tvivl om at jeg ville se om det kunne fungere mellem ham og jeg.

WOW lidt skræmmende men det der kunne jeg have skrevet ord for ord..

Anmeld

31. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

se det er jo en vaske ægte happy ending

hehe ja det er det i hvertfald - da vi endelig begyndte at snakke sammen igen, gik der godt nok heller ikke længe før vi var totalt forelskede, så den havde jo nok ligget i baghovedet hos os begge igennem årene :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.