Hvis man er single og man kan se ud fra FB at han også er det, så kunne det være en ok ide. Men generelt så tror jeg bare, at FB ripper op i alt for mange ting og følelser. Jeg selv er i et forhold med børn og kunne derfor aldrig nogle sinde finde på at lede efter en gammel flamme på FB. Jeg synes simpelthen det er at lege med ilden. Heller ikke for bare lige at se hvad personen har gang i for tiden.
Men igen hvis begge er singler så er der jo ikke noget i vejen for det. Men dem som skriver til mænd som de kan se har kæreste eller er i forhold, det synes jeg faktisk er lidt taveligt (hvis man har en "bagtanke" med det, og det har man jo oftes ellers ville man jo ikke skrive med en man ikke har set i 100 år og ikke længere har kontakt med)
Håber du får held med din one and only 
jeg har en gammel eks som jeg har skrevet til, for at høre hvordan det gik trods han var i forhold osv.
og det var bestemt ikke med bagtanker på hvis nu, nææ jeg er total nysgerrig
så synes jeg jo så det var rigtig fedt at høre at han var blevet far og skulle være det igen og at han havde et godt liv(med alt det han drømte om) men det hænger nok også sammen med at vi var i et svært miljø dengang, så ja det var super fedt og vi skriver stadig sammen i ny og næ og ja hans kone ved det, hende har jeg også skrevet til(super sød pige)
men ellers så ja, så er der en som som slap væk, eller jeg desværre jog væk, my first love, den ødelagde jeg selv og selv her 15 år senere, nægter han stadig at hilse på mig
, fordi jeg sårede ham så dybt
dog er min bror og hans søster stadig venner og derigennem ved jeg at han endelig har fundet the one, og det jo dejligt
men jeg tror ikke, at fik jeg chancen, blev det os, mest fordi jeg virkelig sårede ham og så fordi at jeg ikke mener vi ville passe sammen, i det lange løb
resten af mine ekser ved jeg ikke ret meget om, den ene er vist på vej til at blive clean efter 17 år som narkoman
, de andre håber jeg blot er lykkelige