The one that got away

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Anonym

Ja sådan en har jeg også, og jeg bliver lidt ked af det hver gang jeg tænker på ham
Vi var venner, bedste venner, i 12 år! Så forsøgte vi at være kærester og jeg blev bange og stak halen mellem benene, det ødelagde desværre det hele og vi mistede kontakten.

Men jeg savner ham og tænker tit på ham...

Jeg er ret sikker på at vi var perfekte for hinanden, hvis jeg ikke havde været sådan en kujon.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja sådan en har jeg også, og jeg bliver lidt ked af det hver gang jeg tænker på ham
Vi var venner, bedste venner, i 12 år! Så forsøgte vi at være kærester og jeg blev bange og stak halen mellem benene, det ødelagde desværre det hele og vi mistede kontakten.

Men jeg savner ham og tænker tit på ham...

Jeg er ret sikker på at vi var perfekte for hinanden, hvis jeg ikke havde været sådan en kujon.

øv, det er da en rigtigt træls én

Og du ville ikke kunne tage kontakt til ham i dag og se det an?

Anmeld

31. januar 2012

Anonym

Min nuværende kæreste og jeg var sammen for første gang i 2002. Jeg var vild med ham fra første øjekast. Desværre boede han på det tidspunkt i en anden verdensdel og det var klart for os begge, at det bare var en sommerflirt. Men da jeg kender hans søster har jeg altid fulgt lidt med i hans liv og i sommers mødte jeg ham igen og der sagde det bang! på samme måde som for 9 år siden. Vi er kærester den dag i dag og jeg er ovenud forelsket  

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min nuværende kæreste og jeg var sammen for første gang i 2002. Jeg var vild med ham fra første øjekast. Desværre boede han på det tidspunkt i en anden verdensdel og det var klart for os begge, at det bare var en sommerflirt. Men da jeg kender hans søster har jeg altid fulgt lidt med i hans liv og i sommers mødte jeg ham igen og der sagde det bang! på samme måde som for 9 år siden. Vi er kærester den dag i dag og jeg er ovenud forelsket  

the one that got away - and came back

Anmeld

31. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

the one that got away - and came back

Jeps lige præcis  

Anmeld

31. januar 2012

Anonym

øv, det er da en rigtigt træls én

Og du ville ikke kunne tage kontakt til ham i dag og se det an?

Nej det ville jeg ikke kunne gøre. Jeg er gift og har børn med en anden mand, som jeg elsker meget højt. 

Men ham den anden vil nok altid sidde i baghovedet...

Anmeld

31. januar 2012

Anonym

Hvis man er single og man kan se ud fra FB at han også er det, så kunne det være en ok ide. Men generelt så tror jeg bare, at FB ripper op i alt for mange ting og følelser. Jeg selv er i et forhold med børn og kunne derfor aldrig nogle sinde finde på at lede efter en gammel flamme på FB. Jeg synes simpelthen det er at lege med ilden. Heller ikke for bare lige at se hvad personen har gang i for tiden.

Men igen hvis begge er singler så er der jo ikke noget i vejen for det. Men dem som skriver til mænd som de kan se har kæreste eller er i forhold, det synes jeg faktisk er lidt taveligt (hvis man har en "bagtanke" med det, og det har man jo oftes ellers ville man jo ikke skrive med en man ikke har set i 100 år og ikke længere har kontakt med)

Håber du får held med din one and only

Anmeld

31. januar 2012

Anonym

Har jeg gjort 1 års tid nu og vi skriver dagligt sammen om alt... Hans kone og min mand ved intet om hvad vi skriver, dog har jeg fortalt min mand at vi sender sms til hinanden.

Han tænder mig meget og han fortæller mig ofte at han savner mig og gerne vil have mig tilbage.

Vi har begge en familie med børn.

Han bor på Sjælland jeg i Jylland og nej vi bliver aldrig et par, men vi ønsker begge at mødes en dag.

Hans forhold går ikke godt, hvor imod mit er super godt.

Jeg tror det er spændingen ved det at vi bliver ved. Og alle de søde og frække sms vi skriver til hinanden. Man bliver vel smigret.

Havde jeg været single, havde jeg nok haft ham som kæreste idag. Hvem ved ?

Anmeld

31. januar 2012

Anonym

Ja .. Dog er han ikke på facebook , men vi sms'er engang imellem

Anmeld

31. januar 2012

karina1980

dobbelt postet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.