Intim barbereing..? gode råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

MyLittleBaby

A&F skriver:

Vil råde dig til at bruge voks. Du kan selv lave det eller købe det hos en orientalsk grønthandler

Kan man lave det selv?  

Kan du give en lille giude? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Princesspigen

hamphansken lyder smart måske ejg sku prøve den :-)

Anmeld

30. januar 2012

Bellinda89

Princesspigen skriver:

hejsa

jeg er en pige på 22 år, har en dejlig kæreste som jeg er glad for og livet her herligt

jeg har dog et lilleproblem i forhold til barbering..

jeg barberer sjældent ben da mine ben åbenbart er mærkelige eller jeg gør noget forkert  enten er mine ben som sandpapir trods de kun lige er barberet, jeg river og stikker selv om jeg bruger helt op til 20 min på hver ben  jeg bruger gerne en venus breece(tror jeg den hedder) da jeg syndes den er bedst til barbering af dem ejg har prøvet..

derud over barberer jeg mig under arme, uden problemer får dog ind i mellem lidt hårknubber de næste 2-4 dage der klør men som så går væk igen..

barberer mig så os i mellem benene, da jeg klart føler mig lækre, frækkere og mere indbydende over for kæresten når jeg er glat, men har så det problem at allerede dagen efter jeg har barberet mig begynder der at komme en masse hårknubber, det klør og er irriterende.. og gør at jeg minimun skal vente 1 uge før jeg kan barbere mig iigen og til tiden op til 2-3 uger.. barberer jeg mig mens knubberne er der, får jeg sår og det har en enkelt gang været så slemt at jeg engang havde et sår på 2x2 cm i trussekantet og måtte til lægen da det ikke helede ordentligt..

men har i nogle gode råd til hvordan jeg kan undgå disse ting, eller hvad der virker for jer ?

håber i vil hjælpe mig :-)

go mandag til jer... sara

Åh hvor kan jeg dog huske de skide knopper , og alt det der.. Men jeg bruger ALDRIG skum når jeg barbere .. Bruger en parfume fri balsam istedet. Og når jeg er færdig  smører jeg området ind i silikone baseret glidecreme. Det har hjulpet her ihvertfald

Voks har jeg også så tit overvejet , men jeg tør eddermanme ikke.. AV

Anmeld

31. januar 2012

A&F

Christina.78 skriver:

Ej undskyld...småfniste lige da du nævnede grønthandleren..fik lige en sjov situation i hovedet..

Hehe det er helt okay

Anmeld

31. januar 2012

A&F

Thalita skriver:

Kan man lave det selv?  

Kan du give en lille giude? 

Yes det kan man, men det kræver øvelse . Du skal bruge en lile pande , og så hælder du sirup til pandekager i. Mængden afhænger af hvor meget du skal bruge . Så lader du det koge op i små 10 min. Så hælder du det på bordet, så det danner en cirkel. Lad det afkøle i 5 min . Så bruger du en smørekniv til at løfte enderne op, og køre det ind mod midten. Indtil det bliver lidt blød og har opløst sig fra bordet. Så tager du den med hænderne og leger lidt med det som en dej. Så er den klar til brug

Anmeld

31. januar 2012

JJH

Jeg har nøjagtig det samme problem, også med vintereksem.

Det der virker bedst for mig er en epilator, det gør NAS de første 5-10 gange, men derefter vender man sig til det. bruger den kun i områder hvor jeg døjer med knopper, på skamlæberne bruger jeg skraber med masser af skum, først med og til sidst mod. og max  gang om ugen.

Anmeld

31. januar 2012

MyLittleBaby

A&F skriver:

Yes det kan man, men det kræver øvelse . Du skal bruge en lile pande , og så hælder du sirup til pandekager i. Mængden afhænger af hvor meget du skal bruge . Så lader du det koge op i små 10 min. Så hælder du det på bordet, så det danner en cirkel. Lad det afkøle i 5 min . Så bruger du en smørekniv til at løfte enderne op, og køre det ind mod midten. Indtil det bliver lidt blød og har opløst sig fra bordet. Så tager du den med hænderne og leger lidt med det som en dej. Så er den klar til brug

Ej hvor smart 

Tusind tak skal du have 

Anmeld

31. januar 2012

LykkeB

Hvis nogle af jer er fra Århus, så inde på downtown har de faktisk lige i dag, en brasilansk voks, til halv pris 

Anmeld

31. januar 2012

A&F

Thalita skriver:

Ej hvor smart 

Tusind tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.