Intim barbereing..? gode råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

vitapigen

SpunkenJo skriver:

Du skal ikke være bange for voks

Og hård voks er det bedste jeg nogensinde har prøvet !!

Bor du i Kbh? For så kan jeg anbefale dermabelle i Dr.Tværgade

Har selv sart hud, men voks er altså bare vejen frem! Og så holder det i ret så lang tid

Nej jeg bor desværre i vestjylland, men det kan da være jeg skal undersøge hvor der er en klinik her

Men gør det ikke mega ondt? Puha... bare tanken gør mig skræmt Har en veninde der blev vokset på benene og det gør HUN aldrig mere... Og kunne da forestille mig at det gør mere ondt på ens intime sted

Og undskyld TS at jeg sådan blander mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Princesspigen

jeg er MEGET følsom over for smerter, ikke nok med det døjer jeg med eksem over stort set hele kroppen her om vinteren, så voks er bare en mega stor skræk for mig :-S

Anmeld

30. januar 2012

Princesspigen

jeg er så følsom så jeg ikke engang kan plukke mine øjenbryn så voks er bare SÅ skræmmende :-(

Anmeld

30. januar 2012

SpunkenJo

vitapigen skriver:

Nej jeg bor desværre i vestjylland, men det kan da være jeg skal undersøge hvor der er en klinik her

Men gør det ikke mega ondt? Puha... bare tanken gør mig skræmt Har en veninde der blev vokset på benene og det gør HUN aldrig mere... Og kunne da forestille mig at det gør mere ondt på ens intime sted

Og undskyld TS at jeg sådan blander mig

Jeg får også vokset benene og syns faktisk det gør mest ondt!!! Brasiliansk med hård voks er vejen frem

Anmeld

30. januar 2012

SpunkenJo

Princesspigen skriver:

jeg er så følsom så jeg ikke engang kan plukke mine øjenbryn så voks er bare SÅ skræmmende :-(

Jeg kan under ingen omstændigheder selv plukke øjenbryn!! Av av av av!

Dem får jeg også vokset, bare hos frisøren. Og det er klart at fretrække. Jeg får kun bogen få "pluk" med pincet, og der går an

Voks voks voks

Anmeld

30. januar 2012

Moster Lagkage

SpunkenJo skriver:

Kan varmt anbefale voks

Find en go klinik der laver brasiliansk. Det er fantastisk!!!

Og ellers er det ofte en go ide at scrubbe med en grovkornet scrubbe
- et andet tip er at skumme lidt brun sæbe op, lægge det på "mini-me" uden at komme i nærheden af skedeåbningen, og så lade det sidde lidt, inden du hopper under bruseren. Det er desinficerende og afhjælper indgroede hår og knopper ved barbering/brasiliansk hvis man lige scrubbe lidt under bruseren også

Man skal kun gøre det der med brun sæbe en gang i mellem og så på med noget fugt-creme helt uden parfume bagefter. (igen ikke ved skedeåbningen...)

Og barberer man, så aldrig imod hårene....!!! Det er fy fy!!

Håber det virker for dig

sådan en brasillian, er det kun hår i bikini linien, eller er det hele vejen ned og bagud også eller hvor meget snakker vi?

Anmeld

30. januar 2012

SpunkenJo

Moster Lagkage skriver:

sådan en brasillian, er det kun hår i bikini linien, eller er det hele vejen ned og bagud også eller hvor meget snakker vi?

"Brasiliansk" er DET HELE!!!! En "Hollywood" er næsten det hele, man efterlader en "stribe". Og ellers kan man jo bare diktere hvad man vil have

Anmeld

30. januar 2012

vitapigen

SpunkenJo skriver:

Jeg får også vokset benene og syns faktisk det gør mest ondt!!! Brasiliansk med hård voks er vejen frem

Okay det kunne være man skulle overveje det, men hold fast hvor er jeg bare tøset hvad det angår... Og det er også mega grænseoverskridende

Anmeld

30. januar 2012

C@mill@

Princesspigen skriver:

hejsa

jeg er en pige på 22 år, har en dejlig kæreste som jeg er glad for og livet her herligt

jeg har dog et lilleproblem i forhold til barbering..

jeg barberer sjældent ben da mine ben åbenbart er mærkelige eller jeg gør noget forkert  enten er mine ben som sandpapir trods de kun lige er barberet, jeg river og stikker selv om jeg bruger helt op til 20 min på hver ben  jeg bruger gerne en venus breece(tror jeg den hedder) da jeg syndes den er bedst til barbering af dem ejg har prøvet..

derud over barberer jeg mig under arme, uden problemer får dog ind i mellem lidt hårknubber de næste 2-4 dage der klør men som så går væk igen..

barberer mig så os i mellem benene, da jeg klart føler mig lækre, frækkere og mere indbydende over for kæresten når jeg er glat, men har så det problem at allerede dagen efter jeg har barberet mig begynder der at komme en masse hårknubber, det klør og er irriterende.. og gør at jeg minimun skal vente 1 uge før jeg kan barbere mig iigen og til tiden op til 2-3 uger.. barberer jeg mig mens knubberne er der, får jeg sår og det har en enkelt gang været så slemt at jeg engang havde et sår på 2x2 cm i trussekantet og måtte til lægen da det ikke helede ordentligt..

men har i nogle gode råd til hvordan jeg kan undgå disse ting, eller hvad der virker for jer ?

håber i vil hjælpe mig :-)

go mandag til jer... sara

Li så snart du er kommet ud af badet efter intim barbering så prøv at smør med den der creme man os bruger på røde/ ømme baby numser ( piger hjælp med hva det nu li er den creme hedder)  

Anmeld

30. januar 2012

Darling<3

SpunkenJo skriver:

Kan varmt anbefale voks

Find en go klinik der laver brasiliansk. Det er fantastisk!!!

Og ellers er det ofte en go ide at scrubbe med en grovkornet scrubbe
- et andet tip er at skumme lidt brun sæbe op, lægge det på "mini-me" uden at komme i nærheden af skedeåbningen, og så lade det sidde lidt, inden du hopper under bruseren. Det er desinficerende og afhjælper indgroede hår og knopper ved barbering/brasiliansk hvis man lige scrubbe lidt under bruseren også

Man skal kun gøre det der med brun sæbe en gang i mellem og så på med noget fugt-creme helt uden parfume bagefter. (igen ikke ved skedeåbningen...)

Og barberer man, så aldrig imod hårene....!!! Det er fy fy!!

Håber det virker for dig

Har undret mig meget over at folk går ned til en klinik og får ordnet "måtten" - især efter jeg har set Single Liv ,hvor Kit er afsted..
Hun ligger jo med helt sprædte ben foran en fremmed

Er det ikke flovt at få en fremmed kvinde til at odrne sit skridt??

Overvejer et eller andet sted selv at tage en tur når fødselen er ved at være oppe over - nægter at føde med kæmpe dusk på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.