Princesspigen skriver:
hejsa 
jeg er en pige på 22 år, har en dejlig kæreste som jeg er glad for og livet her herligt 
jeg har dog et lilleproblem i forhold til barbering..
jeg barberer sjældent ben da mine ben åbenbart er mærkelige eller jeg gør noget forkert
enten er mine ben som sandpapir trods de kun lige er barberet, jeg river og stikker selv om jeg bruger helt op til 20 min på hver ben
jeg bruger gerne en venus breece(tror jeg den hedder) da jeg syndes den er bedst til barbering af dem ejg har prøvet..
derud over barberer jeg mig under arme, uden problemer får dog ind i mellem lidt hårknubber de næste 2-4 dage der klør men som så går væk igen..
barberer mig så os i mellem benene, da jeg klart føler mig lækre, frækkere og mere indbydende over for kæresten når jeg er glat, men har så det problem at allerede dagen efter jeg har barberet mig begynder der at komme en masse hårknubber, det klør og er irriterende.. og gør at jeg minimun skal vente 1 uge før jeg kan barbere mig iigen og til tiden op til 2-3 uger.. barberer jeg mig mens knubberne er der, får jeg sår og det har en enkelt gang været så slemt at jeg engang havde et sår på 2x2 cm i trussekantet og måtte til lægen da det ikke helede ordentligt..
men har i nogle gode råd til hvordan jeg kan undgå disse ting, eller hvad der virker for jer ?
håber i vil hjælpe mig :-)
go mandag til jer... sara
Li så snart du er kommet ud af badet efter intim barbering så prøv at smør med den der creme man os bruger på røde/ ømme baby numser ( piger hjælp med hva det nu li er den creme hedder)