Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps, Jegindø efterskole . Var der det år den started op så dengang en helt ny efterskole. Som ligger på ThyHolm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Hvor hyggeligt Hvilket hus boede du i?
Hvor hyggeligt
Hvilket hus boede du i?
Ja, jeg gik på Vesterlund Ungdomsskole i 01-02
jeg gik på nysted efterskole i år 2000/2001 må det ha været var godt nok det bedste år i min skoletid
lucas<3 skriver: I Thor og norne
I Thor og norne
Ok, jeg boede i Thor begge år.
Åhr, nu savner jeg bare Niels! Fantatiske mand
Bryndis skriver: Ja jeg gik på Hammerum Fri- og Efterskole i 03-05. De to bedste skoleår i mit liv og ville hellere end gerne gøre det igen Er lige kommet i tanke om at jeg har 10 ÅRS JUBILÆUM NÆSTE ÅR Hold da op hvor er tiden gået hurtig.
Ja jeg gik på Hammerum Fri- og Efterskole i 03-05. De to bedste skoleår i mit liv og ville hellere end gerne gøre det igen Er lige kommet i tanke om at jeg har 10 ÅRS JUBILÆUM NÆSTE ÅR Hold da op hvor er tiden gået hurtig.
Der har jeg også gået 02-03:-)
jeps.. jeg gik på bindernæs efterskole i 02/03.. det absolut fedeste skoleår ever....
louiseandersen85 skriver: Har gået på midtsjællands ungdomsskole 2000/2001/2002
Har gået på midtsjællands ungdomsskole 2000/2001/2002
Har du så gået sammen med en der hedder Jeanne Pedersen?:-)
Jeg gik på Lystuphave Efterskole i 2 år
2 super gode år
Jibbe skriver: Jeps jeg har gået på sSydlangelands Maritime Efterskole fra 98-00. Det første år sammen med en anden bruger herinde
Jeps jeg har gået på sSydlangelands Maritime Efterskole fra 98-00. Det første år sammen med en anden bruger herinde
NEMLIG... SME...
97-99
ALLE BURDE GØRE DET
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128