Har du gået på efterskole? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

madsenmor

TbCp skriver:

Hvad hedder han?

Jesper Madsen mener han bode med en fyr der hed lars... de blev vist kaldt beavis og butthead

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

dpb

Maemi skriver:

Haha, hvor sjovt! Kan godt huske vi stod og kiggede på alle årgangsbillederne og faldt over hende.. I en alder af 16, syntes man det var ret sejt! .

S3, hvor søren var det henne? Helt nede i den anden ende ikke? Altså næsten længst væk fra indgangen til spisesalen ik?  

S3 var næsten lige overfor spisesalen.. andet vær. på den side med voldgraven... og dermed det første på den side der havde havedør...havde slet ikke behov for taske det år, for kunne nå at skifte bøger mellem timerne 

Qnuz

Anmeld

30. januar 2012

TbCp

madsenmor skriver:

Jesper Madsen mener han bode med en fyr der hed lars... de blev vist kaldt beavis og butthead

Haha ja det er rigtigt, ham kan jeg godt huske

Anmeld

30. januar 2012

MaleneG

FrkLarsen skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv..

Har du gået på efterskole? Hvis ja, hvor henne af og hvilken årgang(e)? 

Jeg selv har gået på Bindernæs Efterskole nede på Lolland Falster, lige ved siden af Lalandia. Jeg gik der fra 2005-2007 

Yes roomie  

Anmeld

30. januar 2012

Maemi

dpb skriver:

S3 var næsten lige overfor spisesalen.. andet vær. på den side med voldgraven... og dermed det første på den side der havde havedør...havde slet ikke behov for taske det år, for kunne nå at skifte bøger mellem timerne 

Qnuz

haha, når ja.. det er sgu da rigtigt! det lå jo tæt på mit værelse.. næsten lige over for haha. hvem havde du som kontaktlærer? (hvis jeg må være så fræk at spørger ) 

Anmeld

30. januar 2012

dpb

haha, når ja.. det er sgu da rigtigt! det lå jo tæt på mit værelse.. næsten lige over for haha. hvem havde du som kontaktlærer? (hvis jeg må være så fræk at spørger ) 

Er ikke sikker på hun var der da du gik der... havde en der hed Astrid efternavn må du ikke spørge om...var nemlig i A gruppen...hehe...

Qnuz

Anmeld

31. januar 2012

FrkLarsen

MaleneG skriver:

Yes roomie  

Det kan jeg vidst ikke løbe fra 

Anmeld

31. januar 2012

FrkZier

Jeg gik på skovbo efterskole, mellem køge og ringsted i 06-07 mener jeg det var..

- og hvor jeg dog hadet det!

jeg er bestemt ikke en af dem der synes efterskole er iiih og åååh så fantastisk! det var et år fuldstændig spild af mit liv, og jeg har aldrig i mit liv været så ensom som dernede!

Anmeld

31. januar 2012

MaleneG

FrkLarsen skriver:

Det kan jeg vidst ikke løbe fra 

hehe nej.

Men det var tider

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

Jeg har gået  på Halvorsminde efterskole 02/03....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.