Har du gået på efterskole? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Sukkerblomst

Jeg gik på Harsyssel efterskole og året efter på Blåkilde ungdomsskole...

Ikke den store succes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Camulla

FrkLarsen skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv..

Har du gået på efterskole? Hvis ja, hvor henne af og hvilken årgang(e)? 

Jeg selv har gået på Bindernæs Efterskole nede på Lolland Falster, lige ved siden af Lalandia. Jeg gik der fra 2005-2007 

Ja, jeg har gået på Rebild Efterskole årgang 99/00.

Min søster har gået på Bindernæs faktisk, men blev smidt ud. Det er mange år siden Hun er født i 1974...

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Jeg gik på Efterskolen ved Høng Gymnasium 05/06 .. Men holdt kun en uges tid

Min kærestes papsøster går på Bindernæs nu Hhe

Anmeld

30. januar 2012

M&F&C

Jep... Jeg gik på Ingstrup Efterskole, det gjorde jeg 03/04 og 04/05, mener jeg, efter at have regnet lidt på det

Vil ikke bytte de to år for noget! Synes de var rigtig gode, til at inspirere os til at opleve noget - og få noget ud af vores tid
Første år gik jeg på svømmelinje, og på andet år, dramalinjen

Jeg har kun kontakt til to fra efterskolen, den dag idag. En fra første år, og en fra andet år - begge sjovt nok fra Skagen, som også kender hinanden

Anmeld

30. januar 2012

Mor-til-asta-09

Yes gik på hald ege efterskole tæt på viborg årgang 01/02

Anmeld

30. januar 2012

Rosa

Jeg gik på Øse Efterskole 99-00. Det var både fantastisk udviklende og samtidig enormt hårdt at være så langt væk hjemmefra. Jeg havde rigtig meget hjemve i perioder, men det var sundt for mig at komme ud og opleve noget andet 

Anmeld

30. januar 2012

otlitrom

Jeg gik på Glamsbjerg fri og efterskole fra 00-01. Ville gerne have et år mere afsted (på en anden skole) men fik at vide, at det ville være spild af tid fagligt, at jeg lige så godt kunne komme i gym. ØV!

Jeg savndede det så meget, at jeg tog på højskole 3 mdr. (I New Zealand) for at komme lidt tilbage til den gode stemning

Anmeld

30. januar 2012

Moar2011

Ja jeg gik på efterskole i 1år .. 

det bedste år i ens liv . kan klart anbefales ..

Anmeld

30. januar 2012

132319

Jeg gik på Thorsgaard Efterskole i 2 år.

Fantastisk skole! Vi lavede en masse ballade og der var en masse intriger men det var alligevel to helt fantastiske år af mit liv! 

Anmeld

30. januar 2012

lucas<3

132319 skriver:

Jeg gik på Thorsgaard Efterskole i 2 år.

Fantastisk skole! Vi lavede en masse ballade og der var en masse intriger men det var alligevel to helt fantastiske år af mit liv! 

Hvornår gik du der.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.