Har du gået på efterskole? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Camilla <3

4xGreve skriver:

Har gået på tommerup efterskole, og for mig var det desværre det værste og mest ensomme år af mit liv... 

Det var da ærgerligt, at du ikke havde et godt år.

Jeg tror det er første gang, jeg hører nogen sige det. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Camilla..

Ja, gik på Handbjerghus i Holstebro årgang 07/08

men, kun i 2-3 måneders tid.

Anmeld

30. januar 2012

MissTas

FrkLarsen skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv..

Har du gået på efterskole? Hvis ja, hvor henne af og hvilken årgang(e)? 

Jeg selv har gået på Bindernæs Efterskole nede på Lolland Falster, lige ved siden af Lalandia. Jeg gik der fra 2005-2007 

Jeg gik på Hørby Ungdomsskole 05/06

Anmeld

30. januar 2012

MyLove E

FrkLarsen skriver:

Hvorfor kom du ikke afsted, hvis jeg må spørge? 

Hvilken højskole? 

Der var ikke råd til det. Rønde højskole. Det var en del af min uddannelse ..

Anmeld

30. januar 2012

dpb

Jep, tog 10.klasse i 97/98 på Tølløse Slots Efterskole. dengang var der både 9. og 10. klasse, men der er lavet en del om og vist ikke meget personale tilbage fra min tid så nu har de kun 10. klasse...

Men vil sige det var mit bedste skoleår ever

Qnuz

Anmeld

30. januar 2012

Jakob'sMor

Jeg gik på gylling efterskole ved Odder det bedste år i forbindelse med skole, mener det var 01-02

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

Jibbe skriver:

Jeps jeg har gået på sSydlangelands Maritime Efterskole fra 98-00. Det første år sammen med en anden bruger herinde

Der har min søster også gået.. Dog bare nogle år tidliger.. Jeg skulle også have vært afsted, men kom på privat skole i stedet!!

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Jeg gik på rudkøbing efterskole , som nu hedder øhavets efterskole ..
Gid der 05/06 .. Det bedste år i mit liv  

Anmeld

30. januar 2012

Bryndis

Ja jeg gik på Hammerum Fri- og Efterskole i 03-05. De to bedste skoleår i mit liv og ville hellere end gerne gøre det igen

Er lige kommet i tanke om at jeg har 10 ÅRS JUBILÆUM NÆSTE ÅR Hold da op hvor er tiden gået hurtig.

Anmeld

30. januar 2012

Rosengreen

Jeg gik på Bøvling idrætsefterskole i 04/05  Et rigtig godt år med masser af sport og knap så meget fritid.

Da jeg kom et stykke væk fra Bøvlingbjerg (ved Lemvig) kendte jeg ikke så meget til skolen, som åbenbart i gymnastikverdenen er en af de førernde gymnastikefterskoler. Jeg var fodboldspiller og langtfra gymnast. Så 16 ugentlige gymnastiktimer ødelage desværre min ankel, som aldrig bliver god igen  Det ødelagde fodboldkarrieren, der aldrig kom op på det niveau som jeg blev spået.. så nu hygger jeg mig i serie 2.

Men jeg ville aldig have været året foruden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.