Har du gået på efterskole? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

twinboys

FrkLarsen skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv..

Har du gået på efterskole? Hvis ja, hvor henne af og hvilken årgang(e)? 

Jeg selv har gået på Bindernæs Efterskole nede på Lolland Falster, lige ved siden af Lalandia. Jeg gik der fra 2005-2007 

Jeg har gåeet på idrætsskole i Ikast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Mille83

FrkLarsen skriver:

Hvorfor kun 10 uger? 

Jeg kunne ikke mere, jeg var nummer 15 der smuttede efter 10 uger. Jeg har aldrig haft så mange rammer derhjemme, og har (næsten) altid opført mig ordentligt 

Så det lyder nok egoistisk, men jeg blev sindssyg af at alle skulle bestemme hvornår jeg skulle sove, spise, gå på toilet, læse lektier osv..Jeg kunne bare ikke....

Nogle gange ville jeg ønske jeg var blevet da jeg ved de andre har et ret tæt bånd, men der skete så mange ting på den skole, som jeg ikke lige vil ud med her...

Anmeld

29. januar 2012

Mille83

FrkLarsen skriver:

Hvorfor kun 10 uger? 

Jeg kunne ikke mere, jeg var nummer 15 der smuttede efter 10 uger. Jeg har aldrig haft så mange rammer derhjemme, og har (næsten) altid opført mig ordentligt 

Så det lyder nok egoistisk, men jeg blev sindssyg af at alle skulle bestemme hvornår jeg skulle sove, spise, gå på toilet, læse lektier osv..Jeg kunne bare ikke....

Nogle gange ville jeg ønske jeg var blevet da jeg ved de andre har et ret tæt bånd, men der skete så mange ting på den skole, som jeg ikke lige vil ud med her...

Anmeld

29. januar 2012

Lise

Jeg gik på Østhimmerlands Ungdomsskole i 1995-96 i 10. klasse. Det var et godt år, men uha hvor blev jeg doven af det...

Jeg gik på Højskolen på Samsø i foråret 1998 - nu jeg er igang

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

Mille83 skriver:

Forståeligt nok at du ikke kunne holde det ud 

Jeg selv rendte rundt i de såkalde 'lektie-pauser' om aftenen..  

Anmeld

29. januar 2012

Mille83

FrkLarsen skriver:

Forståeligt nok at du ikke kunne holde det ud 

Jeg selv rendte rundt i de såkalde 'lektie-pauser' om aftenen..  

Haha det gjorde alle vist 

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

Mille83 skriver:

Haha det gjorde alle vist 

Ikke skole interesserede 

Men ellers, jo 

Anmeld

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gik på Hellebjerg idræts og ungdomsskole i juelsminde 1995-96. Rigtig udemærket, men måske lidt for mange elever til at man ku nå at lære alle at kende! Vh stine

Anmeld

29. januar 2012

snefnug

FrkLarsen skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv..

Har du gået på efterskole? Hvis ja, hvor henne af og hvilken årgang(e)? 

Jeg selv har gået på Bindernæs Efterskole nede på Lolland Falster, lige ved siden af Lalandia. Jeg gik der fra 2005-2007 

Ja gik på stidsholt ungdomsskole fra januar 89 til sommerne 90, min mand gik der samtidig med mig

Anmeld

29. januar 2012

felicity

gik på Oure Idrætsefterskole Linje: Tennis årgang 98/99

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.