Har du gået på efterskole? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Fam. Madsen

snefnug skriver:

Ja gik på stidsholt ungdomsskole fra januar 89 til sommerne 90, min mand gik der samtidig med mig

jeg har også gået på stidholt ungdomskole dog bare i 00-01

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

>>Carina<<

dpb skriver:

Ej, hvor cool han kickstartede hendes karierre... hehe... på en måde altså... kan bare huske jeg syntes det var sjovt, engang da jeg så hende på forsiden af et blad...

Qnuz

Hehe det ka jeg da godt forstå du syns :-) TSE er faktisk nævnt i hendes bog ;-) 

Hehe ja han syns også lidt at det er hans skyld. Haha :-)

Da jeg gik der gik der bare en masse snak om at astrid bøjesen var lesbisk og det viste sig at være rigtig

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Kastanievej Efterskole

På Frederiksberg - årgang 2001-2002... En af de fedeste tider i mit liv... Har fået nogle dejlige venner som stadig holder ved den dag i dag... Er super glad for jeg blev tvunget afsted!

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Carina1984 skriver:

Hehe det ka jeg da godt forstå du syns :-) TSE er faktisk nævnt i hendes bog ;-) 

Hehe ja han syns også lidt at det er hans skyld. Haha :-)

Da jeg gik der gik der bare en masse snak om at astrid bøjesen var lesbisk og det viste sig at være rigtig

Den med at hun var lesbisk huserede også da vi gik der og ja at det har vist sig at være sandt er ingen overraskelse... Det var det derimod at hun har skrevet en bog... hehe...

Qnuz

Anmeld

2. februar 2012

>>Carina<<

dpb skriver:

Den med at hun var lesbisk huserede også da vi gik der og ja at det har vist sig at være sandt er ingen overraskelse... Det var det derimod at hun har skrevet en bog... hehe...

Qnuz

Nu ska vi lige ha redegjort det :-)

Astrid er lesbisk. Og det er Lykke mai der har skrevet en big ;-)

Anmeld

3. februar 2012

dpb

Nu ska vi lige ha redegjort det :-)

Astrid er lesbisk. Og det er Lykke mai der har skrevet en big ;-)

ahh, ok.. det anede jeg så heller ikke lykke may havde. og fik jo så læst dit indlæg anderledes... hehe... tænkte det kun handlede om Astrid...

Qnuz

Anmeld

3. februar 2012

Maemi

Carina1984 skriver:

Hvilke lærere var der da du gik det? Jeg gik der i 2000/2001 :-)

ååh, nu skal jeg til at tænke mig om... mmh... 

Flemming, Agnete, Carsten, Mettex2, Lars, Line, Morten, Erland, Mads, Lene.. Kan sgu ikke lige huske flere

Og så selvfølgelig dejlige Hanne mor, var hun der også da du gik der? Hvor man hentede post og toiletpapir  

Anmeld

3. februar 2012

Lunae

Jah

Jeg gik på Nørre Aaby efterskole 01/02 og 02/03. Skiftede dog undervejs på andet år og startede på Midtjysk ungdomsskole 02/03

Anmeld

3. februar 2012

Røverdatter

Drømme skriver:

Yep, skønne år

Gik på Hald Ege Efterskole (tæt på Viborg) i 9. klasse, årgang 05/06 og Sydvestfyns Efterskole (Glamsbjerg) i 10. klasse, årgang 06/07

Kæresten gik på Rovvig efterskole i 07/08 i 10. klasse, så det er dejligt at have at snakke om, på trods af vi ikke gik det samme sted

Ej undskyld at jeg lige går Off topic, men tror måske du har gået på Hald Ege med en af mine ghamle veninder. Nynne Johansen, en stor, frisk pige

TS - har aldrig gået på efterskole, selvom jeg plagede min mor.. Øv bøv.. gad godt ha oplevet det

Anmeld

3. februar 2012

Muffin_girl

FrkLarsen skriver:

Ja, overskriften siger jo sig selv..

Har du gået på efterskole? Hvis ja, hvor henne af og hvilken årgang(e)? 

Jeg selv har gået på Bindernæs Efterskole nede på Lolland Falster, lige ved siden af Lalandia. Jeg gik der fra 2005-2007 

Nej desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.