Har du gået på efterskole? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Wimmie

Gik på Brejninggaard Efterskole v. Spjald i 96/97 og 97/98 - hvorfor ved jeg ikke... Mage til gammeldags og knastør skole skal man da lede længe efter.
Udover nogle fede oplevelser og 4 gode veninder som stadig hænger ved, så var det de værste skoleår i mit liv og jeg var virkelig ensom og savnede bare mine veninder derhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

>>Carina<<

Maemi skriver:

Tølløse Slots Efterskole 07/08 i 10 klasse 

Hvilke lærere var der da du gik det? Jeg gik der i 2000/2001 :-)

Anmeld

1. februar 2012

>>Carina<<

dpb skriver:

Jep, allerførste årgang TSE Totalt sjovt, for reglerne blev også fundet på og ændret lidt hen af vejen 

Og så var vi den årgang der havde fotomodellen Lykke May hun gik der dog ikke hele året, men altså... og det var altså langt fra alle der troede hun ville blive så kendt

Mener det hed S3 det vær. jeg boede på...

Qnuz

Haha det var min kæreste der sendt Lykke May hjem på en tænker hvor hun fandt ud af hun ville rejse væk og blive model ;-)

Anmeld

1. februar 2012

>>Carina<<

dpb skriver:

Er ikke sikker på hun var der da du gik der... havde en der hed Astrid efternavn må du ikke spørge om...var nemlig i A gruppen...hehe...

Qnuz

Blander mig lige :-) har gået der midt imellem

Jer :-) Astrid Bøjesen stoppede vidst lidt efter jeg stoppede i 2001. Lars var der ik da tse startede op :-)

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Haha det var min kæreste der sendt Lykke May hjem på en tænker hvor hun fandt ud af hun ville rejse væk og blive model ;-)

Ej, hvor cool han kickstartede hendes karierre... hehe... på en måde altså... kan bare huske jeg syntes det var sjovt, engang da jeg så hende på forsiden af et blad...

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Blander mig lige :-) har gået der midt imellem

Jer :-) Astrid Bøjesen stoppede vidst lidt efter jeg stoppede i 2001. Lars var der ik da tse startede op :-)

Hehe, tænkte nok hun var en af dem der var stoppet... Kan huske vi syntes hun var SÅ kikset...jaja, det tænker man jo så også lidt om sig selv nu når man ser billederne fra dengang...

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

Zafir

Nix. Men jeg har gået på ungdomshøjskole. Egå Ungdomshøjskole. Niiiiice...

Anmeld

1. februar 2012

Findusinde

fif skriver:

Jeg har gået på Egå ungdomshøjskole 2006 i ca ½ år!!

Det var en rigtig god tid, og kan klart anbefales at man gør det!!

Der har jeg også gået!! I foråret 99! Det var det fedeste EVER!!

Anmeld

1. februar 2012

fif

Findusinde skriver:

Der har jeg også gået!! I foråret 99! Det var det fedeste EVER!!

ej, hvor skæægt.....

- og ja det er et godt sted

Anmeld

1. februar 2012

Nadia og Camilla

Jeg gik på hammerum efterskole ca 01-02 mener jeg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.