Pudsigt nok erindrer jeg sådan lige præcis nu ikke mine egne bommerter
men der må være et VÆLD..
Men vil så lægge ud med tre andre fra nær familie:
Første:
Er ude at køre med familien og vi skal sætte svigerinden af - hvorefter vi kører rundt i hendes kvarter som vi ikke kendte særlig godt og pludselig peger min søster ud af vinduet og siger: Prøv lige at se dét hus, det er helt firkantet! ( Ja søs, for det hører jo til sjældenhederne?!) Amen altså hun er så bedårende 
Anden:
Min søster sidder i sin klasse og har vist nok dansk diktat - og hun kommer til et ord, som hun ikke kan huske hvordan staves og spørger så ud i klassen: Hvordan er det man staver til IQ?
Tredje:
Denne gang er det ikke min dejlige fantastiske søster, men indblandet var hun...
Hun studerer på uni. og de havde forelæsning om et eller andet på engelsk... denne underviser/lektor/sprogspasser har det vist ikke helt på det rene med hvordan engelsk skal tales..
Hun fortæller at de studerende lige har lavet kæmpe projekt der hedder Wide eller White Project og det skal der reklameres for... og så giver denne kære underviser dem så et kampråb eller booster dem op inden forelæsningen slutter med et: I hope that you all will go out and show some white pride!
Vi lader den lige stå et øjeblik....
Anmeld