Bommerter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Sabsy

Darling<3 skriver:

Det lyder spændene nok alligevel haha...

Men en dårlig deal for din stedfar

Rigtig dårlig deal!

Jeg har også fået forbud mod at køre bil når jeg er stresset.

Ringede en gang min mand op og var helt panikken "Bilen er stjålet! Den holder ikke hvor jeg sat den! Var sur og vred! - Han grinede og sagde pænt: " Skat? Du er ikke i bil jeg satte dig af".. Det var så flovt! Gar kun gjort det den ene gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Darling<3

grinny skriver:

Jeg kan ikke komme på flere lige nu, men jeg ved at der er flere bommerter 

Selvfølgelig, man kan ikke kun have dummet sig en gang i livet Hehe...

En mere fra mig

Sidder på nettet leger lidt med tanken om at bytte bolig med nogle i udlandet - sofasurfers, eller hvad de nu hedder..
Finder et fedt hus nede syd på og læser lidt om hvem ejeren er - det hele står på engelsk og der har jeg måske ikke fulgt alt for godt med i skolen - ihvertfald står der at hun er ---- Retired Lawyer - dropper hurtigt tanken om at bytte med hende, vil ikke bytte bolig med en - retaderet løgner

Min mand kiggede på mig som om jeg var faldet ned fra månen, heller ikke han kunne styre sin latter

Anmeld

29. januar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Darling<3 skriver:

En mere fra mig

Sidder på nettet leger lidt med tanken om at bytte bolig med nogle i udlandet - sofasurfers, eller hvad de nu hedder..
Finder et fedt hus nede syd på og læser lidt om hvem ejeren er - det hele står på engelsk og der har jeg måske ikke fulgt alt for godt med i skolen - ihvertfald står der at hun er ---- Retired Lawyer - dropper hurtigt tanken om at bytte med hende, vil ikke bytte bolig med en - retaderet løgner

Min mand kiggede på mig som om jeg var faldet ned fra månen, heller ikke han kunne styre sin latter

Hi hi den var god

Anmeld

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Behøver det være om mig selv?? Er helt sikker på at der er mange.. Rigtig mange, men de er lykkeligt fortrængt! 

Har dog en om min søde kærste... Vi var i Odense zoo, med min svigerinde og ungerne. Over højtaler anlægget fortæller personalet at kl 14 bliver køerne malket. Kl 14.30 bliver søkøerne fodret.. Et par min efter stopper min kære kærste op og siger

" hayy ska vi ik gå hen og se søkøerene blive malket??? Det vidste jeg da slet ik man gjorde" Hvorefter alle vi andre bryder grinde sammen! 

Get it?? Vh stine

Ps vi ka slet ik gå iOdense zoo, uden at drille ham med og det er ved at være nogle år siden

Anmeld

29. januar 2012

grinny

Darling<3 skriver:

En mere fra mig

Hehe, sådan kan man da også oversætte det  Og nej selvfølgelig vil du ikke bytte bolig med sådan en, HAHA

Anmeld

29. januar 2012

Isabella_mor

hahahahaaaa.. av min mave af grin

i dag sagde jeg 

"man kan slet ikke se at jeg har gjort rent, fordi at det har sneet udenfor!!!...!!"

min kæreste grinte af mig..  

og det jeg mente var jo selvfølgelig at jeg har været nødt til at gå indenfor med sko på efter at have været ude og gå, fordi at villads gik kold hver gang og eftersom han er syg så ska han ikke sove ude, og jeg kunne jo ikke stå og balancere med en sovende dreng på 10 kilo mens jeg tager skoene af inden jeg gik indenfor... så derfor... 

Anmeld

30. januar 2012

SD21

Haha. Hvor er det sjovt at læse folks bommerter !

Jeg kan en om min kæreste:

En af mine veninder havde lige født og havde været forbi mig på besøg. Da min kæreste så kommer hjem, fortæller jeg ham om det, hvortil han udbryder: "Ej, hvor hyggeligt. Havde den fået øjne?!"

Hahahaha. Jeg var fuldstændig flad af grin.

Anmeld

30. januar 2012

MortilElias2010

Pudsigt nok erindrer jeg sådan lige præcis nu ikke mine egne bommerter  men der må være et VÆLD..

Men vil så lægge ud med tre andre fra nær familie:

Første:

Er ude at køre med familien og vi skal sætte svigerinden af - hvorefter vi kører rundt i hendes kvarter som vi ikke kendte særlig godt og pludselig peger min søster ud af vinduet og siger: Prøv lige at se dét hus, det er helt firkantet! ( Ja søs, for det hører jo til sjældenhederne?!) Amen altså hun er så bedårende

Anden:

Min søster sidder i sin klasse og har vist nok dansk diktat - og hun kommer til et ord, som hun ikke kan huske hvordan staves og spørger så ud i klassen: Hvordan er det man staver til IQ?

Tredje:

Denne gang er det ikke min dejlige fantastiske søster, men indblandet var hun...

Hun studerer på uni. og de havde forelæsning om et eller andet på engelsk... denne underviser/lektor/sprogspasser har det vist ikke helt på det rene med hvordan engelsk skal tales..

Hun fortæller at de studerende lige har lavet kæmpe projekt der hedder Wide eller White Project og det skal der reklameres for... og så giver denne kære underviser dem så et kampråb eller booster dem op inden forelæsningen slutter med et: I hope that you all will go out and show some white pride!   Vi lader den lige stå et øjeblik....

Anmeld

30. januar 2012

quity

Jeg har skam også lavet MANGE bommerter....

Men en af de mere pinlige var dog følgende.

På arbejde holdt vi kollegaer jule tam tam med pakkespil (på dette tidspunkt havde jeg været ansat i 3 måneder). Jeg sidder ved siden af vores (eneste) mandlige kollega som vinder nogle rigtig søde julekugler. Da pakkespillet er ovre og alle har pakket deres gaver ud spørger jeg ham om jeg må se hans kugler.

Han siger så meget højt(synes jeg); skal vi så ik gå ud på badeværelset?

Jeg ligner et ? og siger nej må jeg ik godt bare se dine kugler.

Så bliver der grinet hele bordet rundt og det går op for mig hvad jeg har sagt...  UPS

Anmeld

30. januar 2012

BabyMiracle <3

Hahahha

Jeg husker tydeligt en bommert jeg har lavet .. 

Jeg havde kun fået 1-2 timers søvn da min kæreste snakkede om at han vil have en Mac bacon fra mcd.. 

Jeg kigger dybt seriøst på ham og spørger; hm skat? Er der egentlig bacon i en Mac bacon?? Min kæreste var færdig af grin!

Han skrev enten til FHM eller M! og skrev den historie.. En par uger efter kommer han stolt og viser mig at den er med i bladet!! 

FLOVT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.