Darling<3 skriver:
Godaften Pigerne...Jeg sad tidligere idag og snakkede om bommerter med min mand..I ved - noget man siger - gør eller tænker , men selvfølgelig noget dumt som man kan grine af bagefter
Har i ikke sådan nogle historier i vil dele??
Selv har jeg en del dumheder bag mig, men en enkelt kan jeg da komme med - uden af flove mig
hahaha, løgn...!
Hjemme hos min mor, der er der et fint have bassin, selvfølgelig med fisk og lamper i ... De her lamper, er solcelle lamper og så er de runde
Lamperne bliver ved med at flyde til den ene side af bassinet og min stedfar overvejer derfor at sætte lodder i så de ikke bevæger sig - nu til min geniale ide !!!Hvorfor graver du ikke bare hullet skævt i den ene side, så vil lamperne jo blive i midten... :s Jeg har aldrig set ham så underlig i hovedet - han var flad af grin og kunne slet ikke holde op med at grine - jeg prøvede selvfølgelig at redde min sætning i land, den gik dog ikke...
Del nogle historier piger, det er jo kun sjovt ikke at være perfekt!
Hahaha, humor! Men men men, jeg havde nok sagt det samme 
Jeg har også en enkelt, hvis altså man kan kalde det for en bommert.
Jeg gik på efterskole, jeg kan ikke huske hvad vi lavede, men vi skulle løbe fra en eller anden..
Min veninde og jeg løber så, og tænker, drenge leder ikke ovre ved hestene, og hvad gør jeg, jeg løber direkte ud i en stor, våd og klam mødding 
Jeg blev mobbet resten af året :-p
Anmeld