Bommerter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Darling<3

sandorff skriver:

uhh... dem har jeg mange af!
en samtale mellen min mand(f) og jeg(n)...

n; skat... hvad er det nu det hedder når man har været gidt i 25 år?...du ved, sølvbryllup. hvad er det nu det hedder?

f, som ligner jordens støreste spørgsmåltegn: øhhh, sølvbryllup...

n: ja, sølvbryllup, hvad er det nu det hedder?

f: sølvbryllup!

n: arg kom nu, sølvbryllp - HVAD HEDDER DET NU??? (stopper midt i sætningen og siger...) nåh... sølvbryllup!

DER FALDT TI`ØREN

Høhø, kæft hvor godt

Super at du selv flere gange sagde det du ikke kunne huske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

FrkLarsen

Darling<3 skriver:

Godaften Pigerne...Jeg sad tidligere idag og snakkede om bommerter med min mand..I ved - noget man siger - gør eller tænker , men selvfølgelig noget dumt som man kan grine af bagefterHar i ikke sådan nogle historier i vil dele??Selv har jeg en del dumheder bag mig, men en enkelt kan jeg da komme med - uden af flove mig hahaha, løgn...!Hjemme hos min mor, der er der et fint have bassin, selvfølgelig med fisk og lamper i ... De her lamper, er solcelle lamper og så er de rundeLamperne bliver ved med at flyde til den ene side af bassinet og min stedfar overvejer derfor at sætte lodder i så de ikke bevæger sig - nu til min geniale ide !!!Hvorfor graver du ikke bare hullet skævt i den ene side, så vil lamperne jo blive i midten... :s Jeg har aldrig set ham så underlig i hovedet - han var flad af grin og kunne slet ikke holde op med at grine - jeg prøvede selvfølgelig at redde min sætning i land, den gik dog ikke...Del nogle historier piger, det er jo kun sjovt ikke at være perfekt!

Hahaha, humor! Men men men, jeg havde nok sagt det samme 

Jeg har også en enkelt, hvis altså man kan kalde det for en bommert.

Jeg gik på efterskole, jeg kan ikke huske hvad vi lavede, men vi skulle løbe fra en eller anden..

Min veninde og jeg løber så, og tænker, drenge leder ikke ovre ved hestene, og hvad gør jeg, jeg løber direkte ud i en stor, våd og klam mødding  Jeg blev mobbet resten af året :-p 

Anmeld

29. januar 2012

Dot D

Jeg har helt sikkert kommet med mange tanketorsk, men én jeg lige husker godt, var da jeg købte min første lejlighed.

Min far ville hjælpe mig med at hænge hylder op i mit køkken, og da han så tager boremaskinen, siger han:"Stå lige af ledningen".... Og så siger jeg: "Nå, kan strømmen ikke komme igennem ellers".... 

Han kigger på mig og griner, siger så:" Nej, ledningen kan sgu da ikke nå"....

Det var da ikke det mest gennemtænkte spørgsmål......

Anmeld

29. januar 2012

twinny

jeg kan en på min mand...

Vi havde fået lidt og drikke på J-dag for et par siden...

Vi kommer til det loake diskotekt.... Vi er gået derned i nogenlunde vejr uden sne....

SÅ udbryder min mand... "GUD, hvor det sneet kun lige her"...  

Det skal siges det var skum fra brandbilerne..

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

MillesMor111010 skriver:

Hahaha  Dejligt med et godt grin

Har en aften, for et godt stykke tid siden, siddet herhjemme og haft en dyb samtale, ikk noget alvorligt, med min kæreste .. Der er lige 2 min stilhed, hvor jeg udbryder "Det er da fordi vi skal have lasagne imorgen!"
(det kom sig af at jeg havde set ham tage kød op 20 min tidligere)

Han gloede noget

Det kan man da kalde forberedelse til aftensmaden Hehe...

Anmeld

29. januar 2012

grinny

Jeg har prøvet den klassiske med mobilen 

Da jeg gik på efterskole ringede min mor hver onsdag for at snakke med mig. Den ene gang, efter at ha' snakket en halv time, skulle jeg altså lige tjekke datoen på min mobil. Og jeg ledte og ledte og efter 10-15 min. spurgte min mor hvad der var galt siden jeg lød så irriteret! Jeg sagde at jeg ikke kunne finde min mobil hvor efter hun begynder at grine. Jeg spørg selvfølgelig hvorfor hun griner, hvortil hun svarer: "Snakker du ikke med mig lige nu? I din MOBIL?!!" - DOH!! Jo det gør jeg!  Så kan mig altså ikke lade være med at grine af sig selv!

Anmeld

29. januar 2012

Sabsy

Da jeg holdte fødselsdag for to år siden, ringer keg til min stedfar og beder ham købe penge med, så fik han mælk når han kom

Jeg var til grin i flere mdr..

Anmeld

29. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Darling<3 skriver:

Det kan man da kalde forberedelse til aftensmaden Hehe...

Ja tak, men det blev aldrig til lasagne

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

FrkLarsen skriver:

Hahaha, humor! Men men men, jeg havde nok sagt det samme 

Jeg har også en enkelt, hvis altså man kan kalde det for en bommert.

Jeg gik på efterskole, jeg kan ikke huske hvad vi lavede, men vi skulle løbe fra en eller anden..

Min veninde og jeg løber så, og tænker, drenge leder ikke ovre ved hestene, og hvad gør jeg, jeg løber direkte ud i en stor, våd og klam mødding  Jeg blev mobbet resten af året :-p 

Jeg synes det gav fin mening, men det var jeg ret alene om at synes!

Ved ikke om jeg vil kalde det for en bommert, men føøøøj - stakkels dig hahaha...

Må bestemt have været sjovt at se dig lande i skidtet

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

grinny skriver:

Jeg har prøvet den klassiske med mobilen 

Da jeg gik på efterskole ringede min mor hver onsdag for at snakke med mig. Den ene gang, efter at ha' snakket en halv time, skulle jeg altså lige tjekke datoen på min mobil. Og jeg ledte og ledte og efter 10-15 min. spurgte min mor hvad der var galt siden jeg lød så irriteret! Jeg sagde at jeg ikke kunne finde min mobil hvor efter hun begynder at grine. Jeg spørg selvfølgelig hvorfor hun griner, hvortil hun svarer: "Snakker du ikke med mig lige nu? I din MOBIL?!!" - DOH!! Jo det gør jeg!  Så kan mig altså ikke lade være med at grine af sig selv!

Hvordan i alverden kan man også glemme at man snakker i telefonen??? Haha..

Du er ikke den første herinde som har lavet et mobilstunt, og sikkert ikke den sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.