Bommerter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Darling<3

grinny skriver:

Jeg har prøvet den klassiske med mobilen 

Da jeg gik på efterskole ringede min mor hver onsdag for at snakke med mig. Den ene gang, efter at ha' snakket en halv time, skulle jeg altså lige tjekke datoen på min mobil. Og jeg ledte og ledte og efter 10-15 min. spurgte min mor hvad der var galt siden jeg lød så irriteret! Jeg sagde at jeg ikke kunne finde min mobil hvor efter hun begynder at grine. Jeg spørg selvfølgelig hvorfor hun griner, hvortil hun svarer: "Snakker du ikke med mig lige nu? I din MOBIL?!!" - DOH!! Jo det gør jeg!  Så kan mig altså ikke lade være med at grine af sig selv!

Hvordan i alverden kan man også glemme at man snakker i telefonen??? Haha..

Du er ikke den første herinde som har lavet et mobilstunt, og sikkert ikke den sidste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

twinboys

Darling<3 skriver:

Godaften Pigerne...Jeg sad tidligere idag og snakkede om bommerter med min mand..I ved - noget man siger - gør eller tænker , men selvfølgelig noget dumt som man kan grine af bagefterHar i ikke sådan nogle historier i vil dele??Selv har jeg en del dumheder bag mig, men en enkelt kan jeg da komme med - uden af flove mig hahaha, løgn...!Hjemme hos min mor, der er der et fint have bassin, selvfølgelig med fisk og lamper i ... De her lamper, er solcelle lamper og så er de rundeLamperne bliver ved med at flyde til den ene side af bassinet og min stedfar overvejer derfor at sætte lodder i så de ikke bevæger sig - nu til min geniale ide !!!Hvorfor graver du ikke bare hullet skævt i den ene side, så vil lamperne jo blive i midten... :s Jeg har aldrig set ham så underlig i hovedet - han var flad af grin og kunne slet ikke holde op med at grine - jeg prøvede selvfølgelig at redde min sætning i land, den gik dog ikke...Del nogle historier piger, det er jo kun sjovt ikke at være perfekt!

thi hi griner

Anmeld

29. januar 2012

grinny

Darling<3 skriver:

Hvordan i alverden kan man også glemme at man snakker i telefonen??? Haha..

Du er ikke den første herinde som har lavet et mobilstunt, og sikkert ikke den sidste

Jeg aner det virkelig heller ikke?! Der er nok en grund til at jeg går og snakker med min hånd op ved øret  

Men tror der kommer mange af de historier fordi jeg tror der er rigtig mange der har lavet den på et eller andet tidspunkt 

Anmeld

29. januar 2012

twinboys

kimfrit skriver:

hmmm

En gang da min mand og jeg var ude og spise, så kommer tjeneren hen for at tage vores ordre.

Jeg bestiller så en peber bøf, UDEN madegaskar(staves).tjeneren og min mand kigger på mig. og spørg om jeg ikke vil have en anden bøf så og jeg tænker bare nej jeg vil have min peber bøf uden madagaskar.

Jemen jeg kunne så bare få en anden bøf at samme kød uden peber.

Hallo tænker jeg, så er det ikek en peber bøf!

nej siger min mnad, men det er det heller ikke uden madagaskar...

UPS hehe skal bare have den peber bøf med det hele hehehe

hi hi

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

Bubbes skriver:

Da jeg holdte fødselsdag for to år siden, ringer keg til min stedfar og beder ham købe penge med, så fik han mælk når han kom

Jeg var til grin i flere mdr..

Det lyder spændene nok alligevel haha...

Men en dårlig deal for din stedfar

Anmeld

29. januar 2012

twinboys

Angelspot skriver:

Hehe sjov tråd 

Jamen jeg vil da gerne dele lidt blondine historier

Jeg havde engang et kamera, sådan et der havde batterier i, altså helt almindelige AA batterier, fra oldtiden. Til en fest var kameraet gået ud fordi batterierne var flade og jeg spurgte værten om han ikke havde nogle nye jeg kunne putte i. Hvortil han svarer at jeg kunne lægge dem ud i fryseren og så ville de blive genopladet af kulden. Da jeg begynder at gå derud for at smide dem i fryseren begynder hele selskabet at skrige af grin og fortælle mig at han tog pis på mig. Hvilket jeg jo først fattede der 

Har også engang talt i telefon med en kammerat der ville lave en aftale med mig mens vi snakkede. Jeg ledte febrilsk efter min telefon så jeg kunne kigge i min kalender, hvorefter min kæreste hvisker til mig at jeg jo har den i den anden hånd... 

Har faktsik lavet mange blondine ting, men nu vil jeg læne mig tilbage og nyde at læse jeres

kender godt det med at lede efter sin mobil da hende jeg snakkede med i min mobil sagde hun havde sendt mig en sms om jeg ikke havde set den...FLOOOOOT

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

grinny skriver:

Jeg aner det virkelig heller ikke?! Der er nok en grund til at jeg går og snakker med min hånd op ved øret  

Men tror der kommer mange af de historier fordi jeg tror der er rigtig mange der har lavet den på et eller andet tidspunkt 

Ja det skulle man jo mene at der er Hehe...

Jeg har ikke selv lavet den endnu, kommer nok til det en dag

Har lavet så mange andre dumme

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

Darling<3 skriver:

Jeg synes det gav fin mening, men det var jeg ret alene om at synes!

Ved ikke om jeg vil kalde det for en bommert, men føøøøj - stakkels dig hahaha...

Må bestemt have været sjovt at se dig lande i skidtet

Det synes min veninde ihvertfal, hun mobber mig stadig med det den dag idag 

Ellers har jeg en mere..

Jeg boede i plejefamilie, hvor min daværende plejefar blev kaldt for Pedersen. En dag kom det bare ud af munden på mig, 'Pedersen, hvad hedder du til efternavn?' .. Suk, 2 stk røde kinder 

Anmeld

29. januar 2012

grinny

Darling<3 skriver:

Ja det skulle man jo mene at der er Hehe...

Jeg har ikke selv lavet den endnu, kommer nok til det en dag

Har lavet så mange andre dumme

Jeg kan ikke komme på flere lige nu, men jeg ved at der er flere bommerter 

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

FrkLarsen skriver:

Det synes min veninde ihvertfal, hun mobber mig stadig med det den dag idag 

Ellers har jeg en mere..

Jeg boede i plejefamilie, hvor min daværende plejefar blev kaldt for Pedersen. En dag kom det bare ud af munden på mig, 'Pedersen, hvad hedder du til efternavn?' .. Suk, 2 stk røde kinder 

Hahah, du er ikke til at stoppe igen når du får lukket op for posen med godbidder

Kom endelig med flere hvis du kommer i tanke om nogle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.