Bommerter:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.883 visninger
41 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Darling<3

Godaften Pigerne...Jeg sad tidligere idag og snakkede om bommerter med min mand..I ved - noget man siger - gør eller tænker , men selvfølgelig noget dumt som man kan grine af bagefterHar i ikke sådan nogle historier i vil dele??Selv har jeg en del dumheder bag mig, men en enkelt kan jeg da komme med - uden af flove mig hahaha, løgn...!Hjemme hos min mor, der er der et fint have bassin, selvfølgelig med fisk og lamper i ... De her lamper, er solcelle lamper og så er de rundeLamperne bliver ved med at flyde til den ene side af bassinet og min stedfar overvejer derfor at sætte lodder i så de ikke bevæger sig - nu til min geniale ide !!!Hvorfor graver du ikke bare hullet skævt i den ene side, så vil lamperne jo blive i midten... :s Jeg har aldrig set ham så underlig i hovedet - han var flad af grin og kunne slet ikke holde op med at grine - jeg prøvede selvfølgelig at redde min sætning i land, den gik dog ikke...Del nogle historier piger, det er jo kun sjovt ikke at være perfekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Darling<3

Det står ganske roddet da det er fra telefonen med forkert tekstbehandling

Håber det er til at komme igennem...

Anmeld

29. januar 2012

kimfrit

hmmm

En gang da min mand og jeg var ude og spise, så kommer tjeneren hen for at tage vores ordre.

Jeg bestiller så en peber bøf, UDEN madegaskar(staves).tjeneren og min mand kigger på mig. og spørg om jeg ikke vil have en anden bøf så og jeg tænker bare nej jeg vil have min peber bøf uden madagaskar.

Jemen jeg kunne så bare få en anden bøf at samme kød uden peber.

Hallo tænker jeg, så er det ikek en peber bøf!

nej siger min mnad, men det er det heller ikke uden madagaskar...

UPS hehe skal bare have den peber bøf med det hele hehehe

Anmeld

29. januar 2012

Angelspot

Darling<3 skriver:

Godaften Pigerne...Jeg sad tidligere idag og snakkede om bommerter med min mand..I ved - noget man siger - gør eller tænker , men selvfølgelig noget dumt som man kan grine af bagefterHar i ikke sådan nogle historier i vil dele??Selv har jeg en del dumheder bag mig, men en enkelt kan jeg da komme med - uden af flove mig hahaha, løgn...!Hjemme hos min mor, der er der et fint have bassin, selvfølgelig med fisk og lamper i ... De her lamper, er solcelle lamper og så er de rundeLamperne bliver ved med at flyde til den ene side af bassinet og min stedfar overvejer derfor at sætte lodder i så de ikke bevæger sig - nu til min geniale ide !!!Hvorfor graver du ikke bare hullet skævt i den ene side, så vil lamperne jo blive i midten... :s Jeg har aldrig set ham så underlig i hovedet - han var flad af grin og kunne slet ikke holde op med at grine - jeg prøvede selvfølgelig at redde min sætning i land, den gik dog ikke...Del nogle historier piger, det er jo kun sjovt ikke at være perfekt!

Hehe sjov tråd 

Jamen jeg vil da gerne dele lidt blondine historier

Jeg havde engang et kamera, sådan et der havde batterier i, altså helt almindelige AA batterier, fra oldtiden. Til en fest var kameraet gået ud fordi batterierne var flade og jeg spurgte værten om han ikke havde nogle nye jeg kunne putte i. Hvortil han svarer at jeg kunne lægge dem ud i fryseren og så ville de blive genopladet af kulden. Da jeg begynder at gå derud for at smide dem i fryseren begynder hele selskabet at skrige af grin og fortælle mig at han tog pis på mig. Hvilket jeg jo først fattede der 

Har også engang talt i telefon med en kammerat der ville lave en aftale med mig mens vi snakkede. Jeg ledte febrilsk efter min telefon så jeg kunne kigge i min kalender, hvorefter min kæreste hvisker til mig at jeg jo har den i den anden hånd... 

Har faktsik lavet mange blondine ting, men nu vil jeg læne mig tilbage og nyde at læse jeres

Anmeld

29. januar 2012

sandorff

Darling<3 skriver:

uhh... dem har jeg mange af!
en samtale mellen min mand(f) og jeg(n)...

n; skat... hvad er det nu det hedder når man har været gidt i 25 år?...du ved, sølvbryllup. hvad er det nu det hedder?

f, som ligner jordens støreste spørgsmåltegn: øhhh, sølvbryllup...

n: ja, sølvbryllup, hvad er det nu det hedder?

f: sølvbryllup!

n: arg kom nu, sølvbryllp - HVAD HEDDER DET NU??? (stopper midt i sætningen og siger...) nåh... sølvbryllup!

DER FALDT TI`ØREN

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

Angelspot skriver:

Hehe sjov tråd 

Jamen jeg vil da gerne dele lidt blondine historier

Jeg havde engang et kamera, sådan et der havde batterier i, altså helt almindelige AA batterier, fra oldtiden. Til en fest var kameraet gået ud fordi batterierne var flade og jeg spurgte værten om han ikke havde nogle nye jeg kunne putte i. Hvortil han svarer at jeg kunne lægge dem ud i fryseren og så ville de blive genopladet af kulden. Da jeg begynder at gå derud for at smide dem i fryseren begynder hele selskabet at skrige af grin og fortælle mig at han tog pis på mig. Hvilket jeg jo først fattede der 

Har også engang talt i telefon med en kammerat der ville lave en aftale med mig mens vi snakkede. Jeg ledte febrilsk efter min telefon så jeg kunne kigge i min kalender, hvorefter min kæreste hvisker til mig at jeg jo har den i den anden hånd... 

Har faktsik lavet mange blondine ting, men nu vil jeg læne mig tilbage og nyde at læse jeres

Hahaha, hvor er du sød

Kan du lade nogle batterier op for mig?

Anmeld

29. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Hahaha  Dejligt med et godt grin

Har en aften, for et godt stykke tid siden, siddet herhjemme og haft en dyb samtale, ikk noget alvorligt, med min kæreste .. Der er lige 2 min stilhed, hvor jeg udbryder "Det er da fordi vi skal have lasagne imorgen!"
(det kom sig af at jeg havde set ham tage kød op 20 min tidligere)

Han gloede noget

Anmeld

29. januar 2012

Darling<3

kimfrit skriver:

hmmm

En gang da min mand og jeg var ude og spise, så kommer tjeneren hen for at tage vores ordre.

Jeg bestiller så en peber bøf, UDEN madegaskar(staves).tjeneren og min mand kigger på mig. og spørg om jeg ikke vil have en anden bøf så og jeg tænker bare nej jeg vil have min peber bøf uden madagaskar.

Jemen jeg kunne så bare få en anden bøf at samme kød uden peber.

Hallo tænker jeg, så er det ikek en peber bøf!

nej siger min mnad, men det er det heller ikke uden madagaskar...

UPS hehe skal bare have den peber bøf med det hele hehehe

Nårh, hvor sødt tænkt!!

Jeg ville nok tænke det samme hvis det havde været mig, men kun fordi jeg hader peber

Anmeld

29. januar 2012

kimfrit

Darling<3 skriver:

Nårh, hvor sødt tænkt!!

Jeg ville nok tænke det samme hvis det havde været mig, men kun fordi jeg hader peber

jeg er peber og salt narkoman, kan slet ikke undvære

Anmeld

29. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sandorff skriver:

uhh... dem har jeg mange af!
en samtale mellen min mand(f) og jeg(n)...

n; skat... hvad er det nu det hedder når man har været gidt i 25 år?...du ved, sølvbryllup. hvad er det nu det hedder?

f, som ligner jordens støreste spørgsmåltegn: øhhh, sølvbryllup...

n: ja, sølvbryllup, hvad er det nu det hedder?

f: sølvbryllup!

n: arg kom nu, sølvbryllp - HVAD HEDDER DET NU??? (stopper midt i sætningen og siger...) nåh... sølvbryllup!

DER FALDT TI`ØREN

haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.