Hvilket termometer bruger I ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Holbæktrunten

heidi30 skriver:

Hej,

tak for dit svar.

Vores er også apoteket, men tager langt mere end 10 sek. om at måle. Tror faktisk det nærmere sig 1 min. og det er for lang tid, når Malte er ked af det. Vi bor ikke i DK, men jeg kunne selvfølgelig høre herovre (England) hvad de har til ørene.

Jeg håber dog der er andre som kan anbefale ét til ørene 

Vi har samme termometer med bøjelig spids - og jeg sværger til numsetermometre, da de giver den mest nøjagtige temperaturmåling 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

heidi30

louiseandersen85 skriver:

Dem fra føtex og lign steder er helt fine og hurtige. Købte vist et børnevenligt et i føtex for få penge. Viser resultat på 20 sek

Hej,

Vi bor i England, så Føtex kommer jeg ikke forbi . Men finder et helt et herovre i det lokale apotek eller babyforretning.

Tak for svar.

Anmeld

30. januar 2012

heidi30

MillesMor111010 skriver:

Jaa  Der er kommet mange svar på at man skal bruge numsetermometer, men har heller ikk tænkt mig at bruge øretermometer, det er bare synd for hende hvis hun skal ligge og skrige for ingenting ..  Så heller lige tage sådan et øretermometer, og hvis så den giver høj temperatur, så kan man tage numsen ..

Hej igen,

ja der var heldigvis mange som ville hjælpe .

Jeg er kommet frem til at jeg prøver at købe et nyt til numsen og hvis det er lige så langsom så tror jeg vi prøver et til ørene. 

Anmeld

30. januar 2012

heidi30

Holbæktrunten skriver:

Vi har samme termometer med bøjelig spids - og jeg sværger til numsetermometre, da de giver den mest nøjagtige temperaturmåling 

Hej,

tak for svar.

Jeg tror også vi fortsætter med det til numsen, bortset fra jeg køber et nyt som forhåbenligt er hurtigere og med en bøjelig spids.

Anmeld

30. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

heidi30 skriver:

Hej igen,

ja der var heldigvis mange som ville hjælpe .

Jeg er kommet frem til at jeg prøver at købe et nyt til numsen og hvis det er lige så langsom så tror jeg vi prøver et til ørene. 

Jeg har prøvet 2 .. Et alm. og et med bøjelig spids, men hun vil ikk .. Måske man bare skulle ofre sig og købe et fra føtex, det er da bedre end ingenting ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.