Hvilket termometer bruger I ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Fenja09

heidi30 skriver:

Hej,

tak for dit svar.

Vores er også apoteket, men tager langt mere end 10 sek. om at måle. Tror faktisk det nærmere sig 1 min. og det er for lang tid, når Malte er ked af det. Vi bor ikke i DK, men jeg kunne selvfølgelig høre herovre (England) hvad de har til ørene.

Jeg håber dog der er andre som kan anbefale ét til ørene 

Ja, jeg håber at du får anbefalet et til ørerne, når det er det du eftersøger og som forhåbentligt ikke gør din dreng ked af det. Ellers må du lige sige til, så skal jeg finde ud af hvad vores hedder, for det er virkelig hurtigt. Dem de har på sygehusene er VIRKELIG langsomme, det gad min datter heller ikke. Tror også de måler langt over et minut.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

heidi30

Fenja09 skriver:

Ja, jeg håber at du får anbefalet et til ørerne, når det er det du eftersøger og som forhåbentligt ikke gør din dreng ked af det. Ellers må du lige sige til, så skal jeg finde ud af hvad vores hedder, for det er virkelig hurtigt. Dem de har på sygehusene er VIRKELIG langsomme, det gad min datter heller ikke. Tror også de måler langt over et minut.

/Fenja

Hej igen,

har lige tjekket vores og det er faktisk ikke et med bøjelig spids. Så jeg kunne jo starte med at købe sådan et og se om det ikke blir bedre. Hvis ikke må vi overveje et til ørene istedet.

Hvis du i farten kommer forbi dit, vil du tjekke navnet og skrive tilbage?

Anmeld

29. januar 2012

LR85

heidi30 skriver:

Vi har et til nummeren, men Malte er ikke særlig begejstret for det mere og dat alt for lang tid om at måle synes vi.

Vi overvejer et øretermometer, men er de ok og hvilket et er bedst?

God søndag aften herfra 

Tag ALTID temperatur i numsen. Det andet er for ukorrekt. 

De fleste termometre tager 10-20 sekunder a måle. 

Anmeld

29. januar 2012

Bare mig..

Jeg har et til ørene, og det er super! Det måler temperaturen efter 5 sek man skal dog ligge 0,5 grader til.. Alle de gange jeg har målt, har det passet hvis jeg har målt efter med en til numsen.. Meget effektiv!! Jeg kan kun anbefale det!

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

heidi30 skriver:

Hej igen,

har lige tjekket vores og det er faktisk ikke et med bøjelig spids. Så jeg kunne jo starte med at købe sådan et og se om det ikke blir bedre. Hvis ikke må vi overveje et til ørene istedet.

Hvis du i farten kommer forbi dit, vil du tjekke navnet og skrive tilbage?

Vores hedder bare "Apotekets" og ja, det er med bøjelig spids - det fik jeg anbefalet da jeg købte vores til Alberte. Mht. hvor lang tid det er om at måle har jeg lige prøvet - bare mellem fingrene og det er lige præcis 15 sek om det.

Anmeld

29. januar 2012

Fru.Mäes <3

Vi har kun en til nummeren - og var ved læge en dag med Felix hvor han skal tage hans feber med sådan en øre termometer..

Siger så at sådan skal jeg have anskaffet mig, for det er da nemt og hurtigt.

Hvortil min læge siger "For Guds skyld lad vær' med det!! Man skal regne med at ligge en 1/2-1 grad til ved øre termometeret. Hvor den til numsen er temmelig præcis"

Så vi holder os til den til nummeren 

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

louiseandersen85 skriver:

Har besluttet at købe et nyt til nummeren, vores må være i stykker siden det tager så lang tid.

Tak for svar

Anmeld

29. januar 2012

Bare mig..

louiseandersen85 skriver:

Det er bestemt ikke hvad alle de læger jeg har talt med har sagt.. Alle de gange jeg har spurgt ve fx lægevagten, har jeg fået at vide at de er super, bare jegklinger 0.5 til... 

Så efter mine erfaringer, vil jeg våge ogpåstå det er ukorrekt det du siger

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

MGN~NGM<3 skriver:

Jeg har et til ørene, og det er super! Det måler temperaturen efter 5 sek man skal dog ligge 0,5 grader til.. Alle de gange jeg har målt, har det passet hvis jeg har målt efter med en til numsen.. Meget effektiv!! Jeg kan kun anbefale det!

Hej,

tak for dit svar.

Jeg tror dog i første omgang jeg prøver at skifte vores gamle ud og stadig tage temp. i numsen. 

Hvad hedder dit til øret, så har jeg det hvis vi nu ændre mening 

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

Fenja09 skriver:

Vores hedder bare "Apotekets" og ja, det er med bøjelig spids - det fik jeg anbefalet da jeg købte vores til Alberte. Mht. hvor lang tid det er om at måle har jeg lige prøvet - bare mellem fingrene og det er lige præcis 15 sek om det.

Tusind tak for hjælpen, virkelig sødt af dig 

Og kan du så komme i seng, klokken er mange i DK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.