Hvilket termometer bruger I ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

heidi30

<3 skriver:

Vi har kun en til nummeren - og var ved læge en dag med Felix hvor han skal tage hans feber med sådan en øre termometer..

Siger så at sådan skal jeg have anskaffet mig, for det er da nemt og hurtigt.

Hvortil min læge siger "For Guds skyld lad vær' med det!! Man skal regne med at ligge en 1/2-1 grad til ved øre termometeret. Hvor den til numsen er temmelig præcis"

Så vi holder os til den til nummeren 

Hej,

tak for dit svar.

Det er jeg også kommet frem til nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Bare mig..

heidi30 skriver:

Hej,

tak for dit svar.

Jeg tror dog i første omgang jeg prøver at skifte vores gamle ud og stadig tage temp. i numsen. 

Hvad hedder dit til øret, så har jeg det hvis vi nu ændre mening 

Det er fra Braun -thermoscan, står der på det.. jeg er super tilfreds!!! 

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

heidi30 skriver:

Tusind tak for hjælpen, virkelig sødt af dig 

Og kan du så komme i seng, klokken er mange i DK 

Selv tak, er glad for at kunne hjælpe

Jeg skal nok ikke sove foreløbig, har en MEGET vågen datter siddende på skødet hehe

Du må sove godt når du skal til det

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

MGN~NGM<3 skriver:

Det er fra Braun -thermoscan, står der på det.. jeg er super tilfreds!!! 

Endnu engang tak 

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

Fenja09 skriver:

Selv tak, er glad for at kunne hjælpe

Jeg skal nok ikke sove foreløbig, har en MEGET vågen datter siddende på skødet hehe

Du må sove godt når du skal til det

Åh ja, kan godt huske hvordan det var.

Så håber jeg ihvertfald I hygger jer indtil I bliver enige om at sove 

Anmeld

29. januar 2012

LR85

MGN~NGM<3 skriver:

Det er bestemt ikke hvad alle de læger jeg har talt med har sagt.. Alle de gange jeg har spurgt ve fx lægevagten, har jeg fået at vide at de er super, bare jegklinger 0.5 til... 

Så efter mine erfaringer, vil jeg våge ogpåstå det er ukorrekt det du siger

Det må du jo om. 

Er sygeplejerske og arbejder på hospital, hvor man kun tager temperatur i numsen, da det andet kan være for ukorrekt. 

Anmeld

30. januar 2012

LR85

heidi30 skriver:

Har besluttet at købe et nyt til nummeren, vores må være i stykker siden det tager så lang tid.

Tak for svar

Dem fra føtex og lign steder er helt fine og hurtige. Købte vist et børnevenligt et i føtex for få penge. Viser resultat på 20 sek

Anmeld

30. januar 2012

4xGreve

heidi30 skriver:

Vi har et til nummeren, men Malte er ikke særlig begejstret for det mere og dat alt for lang tid om at måle synes vi.

Vi overvejer et øretermometer, men er de ok og hvilket et er bedst?

God søndag aften herfra 

Vi bruger til numsen og har købt et med bøjelige spids og den er max. 10sek. Om at måle... Har købt ved apoteket...

Anmeld

30. januar 2012

dpb

Herhjemme har vi både et øretermometer og et til numsen med bøjelig spids øretermometeret er fra kvickly og fungere fint, men ja der er lige den der usikkerhed på omkring en halv til hel grad... men det er til at leve med syntes jeg...  numsetermometeret bliver brugt hvis øretermometer siger 39grader eller mere, for så vil jeg gerne have en mere præcis måling... men ungerne bryder sig ikke om det til numsen derfor bruges det heldigvis ikke særlig ofte

Qnuz

Anmeld

30. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

heidi30 skriver:

for at der er nogen som hjælpe os 2 så

Jaa  Der er kommet mange svar på at man skal bruge numsetermometer, men har heller ikk tænkt mig at bruge øretermometer, det er bare synd for hende hvis hun skal ligge og skrige for ingenting ..  Så heller lige tage sådan et øretermometer, og hvis så den giver høj temperatur, så kan man tage numsen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.