Hvilket termometer bruger I ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.021 visninger
34 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

heidi30

Vi har et til nummeren, men Malte er ikke særlig begejstret for det mere og dat alt for lang tid om at måle synes vi.

Vi overvejer et øretermometer, men er de ok og hvilket et er bedst?

God søndag aften herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

heidi30

Ingen?

Anmeld

29. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Følger lige med , for vi er selv på udkig efter et  Det er en kamp med numse termometerer

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

MillesMor111010 skriver:

Følger lige med , for vi er selv på udkig efter et  Det er en kamp med numse termometerer

for at der er nogen som hjælpe os 2 så

Anmeld

29. januar 2012

Malthes mor

Her har vi kun til numsen. Mikkel er 5.5 og Malthe er 2 år. Ingen er dem er vilde med det. Så temperaturen bliver ikke så tit målt. Kun hvis vi lige skal havde en viden om den er 39 eller derover. Jeg kan mærke sådan cirka hvor på scalaen de er, så derfor er det ikke så tit den bliver målt.

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

Malthes mor skriver:

Her har vi kun til numsen. Mikkel er 5.5 og Malthe er 2 år. Ingen er dem er vilde med det. Så temperaturen bliver ikke så tit målt. Kun hvis vi lige skal havde en viden om den er 39 eller derover. Jeg kan mærke sådan cirka hvor på scalaen de er, så derfor er det ikke så tit den bliver målt.

Hej,

tak for svar.

Her har vi også kun brugt til numsen, Malte er næsten 18 mdr. nu og det har ikke været noget problem. Men de sidste par gange er han begyndt at græde og blive ret ked af det. Jeg tror han synes det er virkelig ubehageligt nu og så synes jeg vi skal prøve noget andet.

Jeg kan desværre ikke som dig føle mig hvor han ligger henne. Han har feber idag og for nogle timer siden tænkte jeg vi skulle måle for en sikkerheds skyld og troede den nok var omkring 38.5 men den viste 40!

God aften

Anmeld

29. januar 2012

Fenja09

Vi har kun et til numsen ( det med bøjelig spids fra apoteket), men vores datter er også kun 5 måneder og er ret ligeglad med at få taget sin temperatur. Synes det er super hurtigt det vi har. Tror det tager 10 sek. at måle.

Er sikker på, at de på apoteket kan fortælle, hvilket et der er mest ideelt når man ikke kan bruge det til numsen.

/Fenja

Anmeld

29. januar 2012

Malthes mor

heidi30 skriver:

Hej,

tak for svar.

Her har vi også kun brugt til numsen, Malte er næsten 18 mdr. nu og det har ikke været noget problem. Men de sidste par gange er han begyndt at græde og blive ret ked af det. Jeg tror han synes det er virkelig ubehageligt nu og så synes jeg vi skal prøve noget andet.

Jeg kan desværre ikke som dig føle mig hvor han ligger henne. Han har feber idag og for nogle timer siden tænkte jeg vi skulle måle for en sikkerheds skyld og troede den nok var omkring 38.5 men den viste 40!

God aften

Mikkel har været en del syg med pludselig feber i de første år af hans liv, så derfor har jeg lært hvor på scalaen det sådan cirka er. Men jeg kan udemærket forstå din og andres søgen. Håber at I finder et godt. Kan du ikke google om det?

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

Malthes mor skriver:

Mikkel har været en del syg med pludselig feber i de første år af hans liv, så derfor har jeg lært hvor på scalaen det sådan cirka er. Men jeg kan udemærket forstå din og andres søgen. Håber at I finder et godt. Kan du ikke google om det?

Det har jeg ikke gjort endnu, ville lige prøve herinde først 

Anmeld

29. januar 2012

heidi30

Fenja09 skriver:

Vi har kun et til numsen ( det med bøjelig spids fra apoteket), men vores datter er også kun 5 måneder og er ret ligeglad med at få taget sin temperatur. Synes det er super hurtigt det vi har. Tror det tager 10 sek. at måle.

Er sikker på, at de på apoteket kan fortælle, hvilket et der er mest ideelt når man ikke kan bruge det til numsen.

/Fenja

Hej,

tak for dit svar.

Vores er også apoteket, men tager langt mere end 10 sek. om at måle. Tror faktisk det nærmere sig 1 min. og det er for lang tid, når Malte er ked af det. Vi bor ikke i DK, men jeg kunne selvfølgelig høre herovre (England) hvad de har til ørene.

Jeg håber dog der er andre som kan anbefale ét til ørene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.