Mor til Frederic skriver:
tror vi brugte sådan noget bade olie man kan købe i babysam - ønske børn - kære børn, der er sådan en serie de har...
Vi bruger heller ikke det hormon crem mere end nødvendigt og fik et chok da jeg i sin tid læste at den stærke han har er vækst hæmmende og hverken måtte bruges på større områder eller i længere tid af gangen...
Det er lidt af en balance gang at finde ud hvilken crem er nok til lige den plet og hvilken crem til den anden plet... Men hvis aderma's ikke tager dem efter 1-2 dage, får han hormon crem på.
Det lyder jo meget til at han også børne eksem...
Frederic er blevet testet om der er noget han ikke kan tåle og som evt ville fremkalde både ab og hans eksem.
Charlies den stærke er også vækshæmene og efter som han i forvejn ikke er den største vil jeg helst gerne undgå den crem.
1-2 dage det forsvinder Charlies ikke på, jeg kan kun holde det nede selv med hormoncrem.
Han lider også af nældefeber og kontaktallergi, plus han har en imundefekt, så jeg syntes han er hårdt nok ramt i forvejn
Charlie er også blevet teste for div allergi men ingen var positive, han skal testets igen når han er over 2år
Jeg syntes det er så træls at man evig og altid går og bekymre sig, men sådan er det jo bare at være mor

Anmeld