nogen der har oplevet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

2721

tanja. skriver:

Håber ikke det er AB synes snot, feber ovs er langt at fortrække frem for hoste, men måske fordi Lærke nemt kaster op pga hoste jeg synes det! Men giv lægen et kald hvis det fortsætter søde

Åh børneeksem er noget møg har lærke os, heldigvis har hun pt kun en lille plet ved håndledet

.

Tror også lige jeg nævner det for dem imorgen hvis det fortsætter i nat.

Årha det er heller ikke sjovt, jeg magter slet slet ikke når Charlie kaster op Stort knus til jer begge, det lyder ikke spor sjovt

Charlie er ret hårdt ramt af det skidt, særligt i ansigt og på underarmene.

Jeg har det også, så jeg ved hvor irriterende det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Vi havde ikke troet at han havde ab, da han ikke har hvæsende pipelyde osv. Aldrig haft lungebetændelse mm. 

Men vi har om sommer'n prøvet i samråd med astma lægen prøvet at sætte ham ned i den forebyggende - da de fleste ab børn kan undvære den forebyggende om sommer'en og først har behov for medicin ved forkølelser, men han starter promte med at hoste mere om natten igen. 

Så vi sammen med valgt at han blot skal fortsætte og ikke prøve at sætte ham ned igen. 

Frederic har altid også sovet med vinduet på klem og om natten har han en blæser stående derinde, så luften bliver cirkuleret derinde.

Det har Charlie heller ikke, de kommer bare så uden af det blå, hurtigt og kort, med ca 30 min mellemrum

Stakkels Frederic altså, så er han jo hårdt ramt

Håber lægen kan give mig en god forklaring der ikke er ab men kan hjælpe ham, hvis det fortsætter

Anmeld

29. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Kan af en eller anden årsag ikke længere citereØv altså stakkels Lærkemus I løbet af dagen syntes jeg slet ikke der er noget.Charlie er dispuneret for astmatisk bronkitis, da Tim havde det som barn og han har allerede børne/astmaeksem og jeg har brug for inhalator når det er tåget eller MEGET fugtigt i vejret, så håbet ikke det er sådan noget der er på vej.Tak søde

Frederic fik også astmatisk eksem da han var 4-5 mdr gammel. Men manden var også multi allergiker og leved af special grød til han var næsten 2 år - kom sjælendt i bad, da hans hud slet ikke kunne tåle det osv...

Han har det dog ikke alle de klassiske steder, som man ser på billeder og læser sig frem til... 

Især varme lange bade gør eksemen være og for det til at bluse meget op/ det ses tydligere...

Anmeld

29. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Det har Charlie heller ikke, de kommer bare så uden af det blå, hurtigt og kort, med ca 30 min mellemrum

Stakkels Frederic altså, så er han jo hårdt ramt

Håber lægen kan give mig en god forklaring der ikke er ab men kan hjælpe ham, hvis det fortsætter

Hader bare det hosteri og når han så er snottet oveni - hoster han bare endnu mere.

Han's ender også i opkastlyde, men sover sig fra det og vågner sjælendt. Men jeg vågner alligevel - for tænk nu hvis... Så én positiv ting er det ved at han ikke spiser meget - at han stort set aldrig kaster op pga hoste... 

Men man sidder altid på nåle i sofa og vågner ved baby alarmen. 

Er sikker på at jeres læge kan hjælpe jer... Men hvis han skal på den blå astma medicin, så sørg for at blive fulgt op på. 

Anmeld

29. januar 2012

2721

Frederic fik også astmatisk eksem da han var 4-5 mdr gammel. Men manden var også multi allergiker og leved af special grød til han var næsten 2 år - kom sjælendt i bad, da hans hud slet ikke kunne tåle det osv...

Han har det dog ikke alle de klassiske steder, som man ser på billeder og læser sig frem til... 

Især varme lange bade gør eksemen være og for det til at bluse meget op/ det ses tydligere...

Ja, det passer meget godt med Charlie han fik eksemen da han var3-4 mdr og den er heller ikke som normalt, de troede længe det var ring orm, hvilket det jo så IKKE var.

Vi er også meget begrænset med bad, da han ligefrem græder fordi de svier/klør og så bliver det forfærdeligt slemt af det

Jeg er også allergiker og lige så min kæreste, så vi ved jo det er en mulighed, men nu må vi se.

Anmeld

29. januar 2012

2721

Hader bare det hosteri og når han så er snottet oveni - hoster han bare endnu mere.

Han's ender også i opkastlyde, men sover sig fra det og vågner sjælendt. Men jeg vågner alligevel - for tænk nu hvis... Så én positiv ting er det ved at han ikke spiser meget - at han stort set aldrig kaster op pga hoste... 

Men man sidder altid på nåle i sofa og vågner ved baby alarmen. 

Er sikker på at jeres læge kan hjælpe jer... Men hvis han skal på den blå astma medicin, så sørg for at blive fulgt op på. 

Puha, det lyder ikke rart og ih hvor jeg kender det med at man sidder på nåle, eller selv vågner.

Charlie sover stadig ved siden af mig(i egen seng), da han ikke kan lide at være alene, så jeg høre ALT, men ellers ville jeg jo rende non stop hele natten.

Jeg syntes heller ikke det er super fedt med den hosten, plus hans vejrtrækning er blebet mere besværet her på det seneste så det larmer også en del og lyder ikke videre behageligt.

Tak, håber du har ret.

Det vil jeg huske, Tak

Anmeld

29. januar 2012

Koen.

Puslingen skriver:

SSø

Tror også lige jeg nævner det for dem imorgen hvis det fortsætter i nat.

Årha det er heller ikke sjovt, jeg magter slet slet ikke når Charlie kaster op Stort knus til jer begge, det lyder ikke spor sjovt

Charlie er ret hårdt ramt af det skidt, særligt i ansigt og på underarmene.

Jeg har det også, så jeg ved hvor irriterende det er

Tak søde og stort knus tilbage, eksem er frygteligt jeg lider af psoresis og det klør jo os bare som død og H***** så stakkels Charlie, Han kan jo ikke give udtryk for det som os andre

Anmeld

29. januar 2012

2721

tanja. skriver:

Tak søde og stort knus tilbage, eksem er frygteligt jeg lider af psoresis og det klør jo os bare som død og H***** så stakkels Charlie, Han kan jo ikke give udtryk for det som os andre

Ej det er da godt nok heller ikke sjovt, din stakkel altså, du er da også hårdt ramt, med mange ting

Hvad gør du får at holde det nede??

Nej, da kan han desværre ikke, syntes sjældent det på virker ham i hverdagen, men når han skal vaskes eller i bad er det klart et problem, da det tydeligvis er enormt ubehageligt for ham

Anmeld

29. januar 2012

Koen.

Puslingen skriver:

JJaJamJame

Ej det er da godt nok heller ikke sjovt, din stakkel altså, du er da også hårdt ramt, med mange ting

Hvad gør du får at holde det nede??

Nej, da kan han desværre ikke, syntes sjældent det på virker ham i hverdagen, men når han skal vaskes eller i bad er det klart et problem, da det tydeligvis er enormt ubehageligt for ham

Jamen creme, creme og creme og ellers sådan noget lysterapi er godt men når jeg er gravid forsvinder det som dug for solen pga hormonerne

Åh ja det varme vand på hans lille hud så føles det værre, det er slet ikke nemt

Anmeld

29. januar 2012

2721

tanja. skriver:

Jamen creme, creme og creme og ellers sådan noget lysterapi er godt men når jeg er gravid forsvinder det som dug for solen pga hormonerne

Åh ja det varme vand på hans lille hud så føles det værre, det er slet ikke nemt

Øv det er ikke sjovt at skulle bruge crem hele tiden, men okay, det er selvfølgelig bedre ind at der ikke er noget det hjælper

Ej hvor sjovt, så må du fortsætte med at få børn

Nej det er så synd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.