Fundet knude i bryst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Den er på str med en ært, hård og kan ikke rykkes så meget, man kan jo rykke alt i bystet lidt, men den sidder nærmest fast på siden af brystet.

Okay, så er den jo heldigvis ret lille, og det er jo altid godt og tegn på, at du har været tidligt ude! Og så er det sjældent at det er kræft i din (min) alder! Jeg håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

baby84

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg har lige nogle tanker jeg skal ud med!
Var til lægen i torsdags fordi jeg har fundet en knude i mit bryst, hun siger så at den skal tjekkes, og at hun gerne vil bede om mit tlf nummer, så jeg kan få en hurtig tid. Men i dag var der så et brev i postkassen og jeg skal ind og tjekkes i næste uge, så det er gået stærkt.

Jeg nu er jeg sku blevet nervøs, tænk hvis det er noget slemt, også fordi det er gået SÅ stærkt med at få en tid, er det fordi lægen er bange for at der er noget i knuden?

Gik det ogsp så hurtigt for jer der også har haft knude i brystet?

Måtte bare lige få tømt mit hjerte.

God aften.

Fik en knude i brystet for et par år siden. Den var sten hård, men kunne flyttes lidt rundt. Lægen mente også at den skulle tjekkes og sendte mig til scanning 2-3 dage efter. Det var meget normalt tror jeg og fordi min læge kunne se at jeg var nervøs. N å men jeg blev scannet og fik taget en biopsi, der vise at alt var fint. Det vra blot en bindevævsknude som mange kvinder har. Da jeg kom til scan ning igen efter 6 mdr fandt de et par stykker mere og jeg fik at vide at jeg havde tendens til at danne knuder, men at det ikke var farligt.

Så ro på.. højst sandsynligt er der ikke noget at være nærvøs for

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Du kan få en henvisning fra egen læge til Riget, hvor du kan gentestet, for at fi nde ud af hvor stor eller lille dine ricisi er for at få enten det ene eller det andet.

Det kræver blot en samtale med en læge på Riget, en blodprøve og 3mdrs tålmodighed. Dt tager 3 mdr inden blodprøven er færdigbearbejdet. Fordi det har været i jeres familie er ikke ens bestydende med at du er disponible for det.

Okay tak. Kan være jeg vil spørge om det.

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Undskyld, men jeg bliver lidt nødt til at spørge: Kender jeg dig? (du er velkommen til at skrive privat, hvis det er) Jeg spørger, da jeg har en veninde, som fortalte mig fuldstændigt det samme i går.

Jeg krydser fingre for, at det ikke er noget alvorligt!  Jeg er bare glad for at høre, at de reagerer så hurtigt. Hellere det end at der går for lang tid.

Min mormor har netop fået konstateret kræft i lever og lunge, og det undrede mig egentligt, at der skulle gå to uger før hun begyndte i kemobehandling 

Hej det må du godt spørge om. Der er kun en af mine veninder der ved det, men kender ingen veninder med et barn der hedder Benjamin. Så tror ikke du kender mig

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Okay, så er den jo heldigvis ret lille, og det er jo altid godt og tegn på, at du har været tidligt ude! Og så er det sjældent at det er kræft i din (min) alder! Jeg håber på det bedste

Det håber jeg også Men den gør ondt.

Anmeld

1. februar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej det må du godt spørge om. Der er kun en af mine veninder der ved det, men kender ingen veninder med et barn der hedder Benjamin. Så tror ikke du kender mig

Hehe det er bare i orden! Jeg fik også lige spurgt min veninde, om hun havde lavet et oplæg på baby.dk - det havde hun ikke

Pøj pøj med det hele i morgen - jeg krydser fingre for, at alt er i skønneste orden  

Anmeld

1. februar 2012

smutti1975

bare lige et  og ønsker om det bedste

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

smutti1975 skriver:

bare lige et  og ønsker om det bedste

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.