Fundet knude i bryst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeia skriver:

Ja, jeg fik også en tid meget hurtigt. Jeg ammede stadig og det viste sig bare at være en mælkekirtel, der var hård hele tiden.  for at det er godartet.

Åhh det håber jeg også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Anonym trådstarter

C@mill@ skriver:

Rolig rolig ano, ved godt det er svært, har selv stået i den situation og ja der rykkede de os MEGET hurtigt og var ik selv bekymret før jeg kom til lægen og hun reagerede ved at sende mig til marmo og scanning ugen efter... Mit var heldigvis en bindevævs knude som er MEGET normalt at piger får i brystet, det er li så ufarligt som når vores armhuler hæver inden mens feks... Husk det kan være MANGE helt UFARLIGE ting og hvis de er det mindste i tvivl og du er over 25 år så tager de en prøve af den med en lille kanyle... Min var meget øm og hård og hele mit bryst var rødt og det var intet...

Tak for svar, kan nu ikke lade vær med at være lidt nervøs.

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg fik en tid eftter 5 dage, og det var en mælkecyste, eller faktisk 4 små.. Heldigvis...

Prøv at tæn positivt, selvom det er svært. Det er en led tanke at gå med, så prøv at vend det om til glæde, at du nu slipper for at vete længe på svaret!

Jeg håber det er ingenting!!

Ja det vil jeg gøre. Man bliver bare så nervøs, når man har en dejlig lille pige

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

De skal rykke så hurtigt! Og der er ingen der allerede nu ved om det er godt eller skidt. Det er proceduren.

Når du så kommer på sygehuset i næste uge. Så er det en læge, som vil undersøge dig. Derefter sende dig til mammografi og slutte af med en ultralydsscanning af dit bryst og en biopsi.

Også vil der gå en uges tid inden du får svaret. Og selvfølgelig er det godt. For knuder i brystet er ikke kun skidt, det kan jo også "bare" være GODT. Og det håber vi alle på, at det er.

Jeg har selv brugt 2011 på at komme igennem behandling for brystkræft. Så jeg ved absolut godt hvordan du har det lige nu. Husker tyeligt da jeg fandt min knude. Og den nervøsitet der er inden det første besøg på sygehuset.

Jeg krydser ALT

1000 tak for dit svar, dejligt at høre hvordan det hele forløber.
Ked af at høre at du har oplevet den grimme ting Er du helt frisk igen?

De kan ikke se med det samme hvad det er for en knude?

Anmeld

28. januar 2012

norenberg

Min læge scannede selv mit bryst da jeg fandt en knude og 2 dage senere var jeg på sygehuset til mammografi og det var bare en vandcyste

Anmeld

29. januar 2012

Malthes mor

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar, dejligt at høre hvordan det hele forløber.
Ked af at høre at du har oplevet den grimme ting Er du helt frisk igen?

De kan ikke se med det samme hvad det er for en knude?

Jeg har det fint. Hårdt forløb, men jeg er kommet helskindet "over på den anden side"

Nej de kan desværre ikke se det. Eller mærke/føle det. Mht min knude, så troede egen læge og lægerne på Ringsted sygehus, at det "bare" var en mælke-knude. Men pga af alderen, alle over 27 år skal tilbydes en biopsi. Og via den, fik de analyseret sig frem til, hvad det var. Så langt hen i mit forløb snød knuden dem. Så hvis du ikke er 27 endnu, så skal du alligevel kræve en biopsi. Lægerne kan ikke nægte dig det!!!!!

Tror og håb på det bedste. Og husk at tage en med, som du har tillid og føler dig tryg ved. Din mand, mor en veninde. Vigtigt at du har en med.

Du ved hvem jeg er, så du må gerne spørge....Om alt muligt.

Men krydser ALT for dig og sender dig mine bedste tanker

Anmeld

29. januar 2012

celkt

Har også oplevet det, - jeg havde gået og følt på den lille knude i laaang tid og taget mig sammen. Da jeg så nævnte det for min mand fik han sendt mig hurtigt af sted, kan jeg godt sige jer...

Nå, men i mit tilfælde var det en såkaldt forstenet mælkekirtel, altså en mælkekirtel, der har været betændelse eller et eller andet i, der er fuld af arvæv. Vil jeg tro. Fik ikke nogen rigtigt god forklaring på det. Men har den den dag i dag, og tænker ikke over det.

Men ja, man får virkeligt væmmelige anelser, når man finder sådan noget.

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Jeg har det fint. Hårdt forløb, men jeg er kommet helskindet "over på den anden side"

Nej de kan desværre ikke se det. Eller mærke/føle det. Mht min knude, så troede egen læge og lægerne på Ringsted sygehus, at det "bare" var en mælke-knude. Men pga af alderen, alle over 27 år skal tilbydes en biopsi. Og via den, fik de analyseret sig frem til, hvad det var. Så langt hen i mit forløb snød knuden dem. Så hvis du ikke er 27 endnu, så skal du alligevel kræve en biopsi. Lægerne kan ikke nægte dig det!!!!!

Tror og håb på det bedste. Og husk at tage en med, som du har tillid og føler dig tryg ved. Din mand, mor en veninde. Vigtigt at du har en med.

Du ved hvem jeg er, så du må gerne spørge....Om alt muligt.

Men krydser ALT for dig og sender dig mine bedste tanker

Hvor er det bare dejligt at høre at du er frisk igen

Ej altså det synes jeg faktisk er rigtig trist at høre, at en knude kan snyde dem. Hvis de ikke er 100 % sikre burde de da tage prøve med det samme.

Jeg er 25, så er rigtig glad for at du siger det med alderen, hvad kan de så se på de billeder s, hvid de alligevel ikke vil tage biopsi? Tænker bare at det er da super vigtigt at være sikker på sådan noget.

Er glad for at jeg må stilledig spørgsmål

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Har også oplevet det, - jeg havde gået og følt på den lille knude i laaang tid og taget mig sammen. Da jeg så nævnte det for min mand fik han sendt mig hurtigt af sted, kan jeg godt sige jer...

Nå, men i mit tilfælde var det en såkaldt forstenet mælkekirtel, altså en mælkekirtel, der har været betændelse eller et eller andet i, der er fuld af arvæv. Vil jeg tro. Fik ikke nogen rigtigt god forklaring på det. Men har den den dag i dag, og tænker ikke over det.

Tak for svar, håber virkelig også bare at det er det

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Kunne du "flyette, rykke" din knude?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.