Fundet knude i bryst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.858 visninger
37 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg har lige nogle tanker jeg skal ud med!
Var til lægen i torsdags fordi jeg har fundet en knude i mit bryst, hun siger så at den skal tjekkes, og at hun gerne vil bede om mit tlf nummer, så jeg kan få en hurtig tid. Men i dag var der så et brev i postkassen og jeg skal ind og tjekkes i næste uge, så det er gået stærkt.

Jeg nu er jeg sku blevet nervøs, tænk hvis det er noget slemt, også fordi det er gået SÅ stærkt med at få en tid, er det fordi lægen er bange for at der er noget i knuden?

Gik det ogsp så hurtigt for jer der også har haft knude i brystet?

Måtte bare lige få tømt mit hjerte.

God aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha alle værste marriet! Godt at du ka komme hurtig til, også krydser jeg finger for at det alligevel ik er noget!! vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Muhmi

Har ikke selv oplevet det... Men jeg ved at de tager knuder i brystet meget seriøst, så mon ikke det kunne være derfor?

Jeg håber i hvert fald at det bare er en lille godartet knude, som er hurtigt at fjerne...

Ville ikke gå uden at give en masse trøstekrammere

Anmeld

28. januar 2012

modesty

JA - det gik hurtigt med mig, og det var en vandcyste. De rykker meget hurtigt på alt der kan være kræftrelateret, og det kan en knude i brystet jo, men det er helt vildt almindeligt med vandcyster.

Jeg forstår godt din nervøsitet, men prøv at tage den med ro. Det er helt sikkert ikke noget.

Anmeld

28. januar 2012

LR85

Tror de reagere så hurtigt i alle tilfælde, da det giver rigtig fine chancer hvis der skulle være noget dårligt.

Hvilket vi OVERHOVED ikke håber der er, håber a du snart får svar og lidt ro på. Kan godt forstå din nervøsitet.

Anmeld

28. januar 2012

Jeia

Anonym skriver:

Hejsa.

Var til lægen i torsdags fordi jeg har fundet en knude i mit bryst, hun siger så at den skal tjekkes, og at hun gerne vil bede om mit tlf nummer, så jeg kan få en hurtig tid. Men i dag var der så et brev i postkassen og jeg skal ind og tjekkes i næste uge, så det er gået stærkt.

Jeg nu er jeg sku blevet nervøs, tænk hvis det er noget slemt, også fordi det er gået SÅ stærkt med at få en tid, er det fordi lægen er bange for at der er noget i knuden?

God aften.

Ja, jeg fik også en tid meget hurtigt. Jeg ammede stadig og det viste sig bare at være en mælkekirtel, der var hård hele tiden.  for at det er godartet.

Anmeld

28. januar 2012

C@mill@

Anonym skriver:

Hejsa.

God aften.

Rolig rolig ano, ved godt det er svært, har selv stået i den situation og ja der rykkede de os MEGET hurtigt og var ik selv bekymret før jeg kom til lægen og hun reagerede ved at sende mig til marmo og scanning ugen efter... Mit var heldigvis en bindevævs knude som er MEGET normalt at piger får i brystet, det er li så ufarligt som når vores armhuler hæver inden mens feks... Husk det kan være MANGE helt UFARLIGE ting og hvis de er det mindste i tvivl og du er over 25 år så tager de en prøve af den med en lille kanyle... Min var meget øm og hård og hele mit bryst var rødt og det var intet...

Anmeld

28. januar 2012

otlitrom

Jeg fik en tid eftter 5 dage, og det var en mælkecyste, eller faktisk 4 små.. Heldigvis...

Prøv at tæn positivt, selvom det er svært. Det er en led tanke at gå med, så prøv at vend det om til glæde, at du nu slipper for at vete længe på svaret!

Jeg håber det er ingenting!!

Anmeld

28. januar 2012

Malthes mor

De skal rykke så hurtigt! Og der er ingen der allerede nu ved om det er godt eller skidt. Det er proceduren.

Når du så kommer på sygehuset i næste uge. Så er det en læge, som vil undersøge dig. Derefter sende dig til mammografi og slutte af med en ultralydsscanning af dit bryst og en biopsi.

Også vil der gå en uges tid inden du får svaret. Og selvfølgelig er det godt. For knuder i brystet er ikke kun skidt, det kan jo også "bare" være GODT. Og det håber vi alle på, at det er.

Jeg har selv brugt 2011 på at komme igennem behandling for brystkræft. Så jeg ved absolut godt hvordan du har det lige nu. Husker tyeligt da jeg fandt min knude. Og den nervøsitet der er inden det første besøg på sygehuset.

Jeg krydser ALT

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

JA - det gik hurtigt med mig, og det var en vandcyste. De rykker meget hurtigt på alt der kan være kræftrelateret, og det kan en knude i brystet jo, men det er helt vildt almindeligt med vandcyster.

Jeg forstår godt din nervøsitet, men prøv at tage den med ro. Det er helt sikkert ikke noget.

Mange tak for svar, dejligt at høre det også gik hurtigt med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.