Hvem "fortjener" en (afgangs)hue ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Pige2009

Malou&Anders skriver:

Os derfor at jordemoder uddannelse skulle være meget kortere hvis jeg skulle have den ellers kan jeg ikke

Ikke ad den vej i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Pige2009

HotiTop skriver:

Tak hvor er du sød

Velbekomme

Anmeld

31. januar 2012

Pige2009

k skriver:

ku være en god money-maker :p

Ja, kom frisk med en god iværksætterånd!

Anmeld

31. januar 2012

MLT

Jeg afslutter selv en HG her til sommer, og jeg har valgt som (næsten) den eneste i min klasse, at jeg ikke vil have en hue, samt at jeg ikke vil med på studenter køresel. Jeg har valgt om jeg har, da jeg først og fremmest mener, at en hue hører gymnasiet til, og jeg synes, at det er ved at blive for meget, nu hvor man i 10. klasse, som frisør og håndværker også kan vælge at få en hue. Der ud over, mener jeg også, at det er penge ud af vinduet for mig, når jeg ikke selv brænder for, at få en hue på. 
Jeg vil hellere hygge mig der hjemme med min datter og resten af familien, i stedet for at køre studenterkørsel og vise huen frem

Anmeld

31. januar 2012

Mira0911

Når jeg har taget sosu hjælper og assistent, vil jeg stadig have mig sosu huen som et bevis på at jeg har taget en uddannelse! 

Hver sin smag! 

Anmeld

31. januar 2012

Muffin_girl

Beklager jeg ikke svarer jer alle... Men min kæreste er kommet på sygehuset.. Så har intet overskud

Anmeld

31. januar 2012

bøgelund

AalborgPigen skriver:

Beklager jeg ikke svarer jer alle... Men min kæreste er kommet på sygehuset.. Så har intet overskud

Øv.. Håber din kæreste er okay.. Og os dig.. 

Kram.. (skriver fra Tlf) 

Anmeld

31. januar 2012

MortilElias2010

AalborgPigen skriver:

Det er jeg ked af på dine vegne! Håber både han og du klarer den! Varme tanker herfra

Anmeld

1. februar 2012

Muffin_girl

MortilElias2010 skriver:

Det er jeg ked af på dine vegne! Håber både han og du klarer den! Varme tanker herfra

Tusind tak

Anmeld

1. februar 2012

Muffin_girl

bøgelund skriver:

Øv.. Håber din kæreste er okay.. Og os dig.. 

Kram.. (skriver fra Tlf) 

Han har fået en infektion på hjernen.. Så jeg kan simpelthen ikke overskue at svare alle.. Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.