Betale for at være sammen med sin kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Muffin_girl

numsefisk skriver:

Altså jeg mangler også altid lidt til varme regningen, og jeg er billigere, jeg tager kun 15 kr per besøg..

Så hvem af jer vil komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

sandorff

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Hvad ville i gøre i den situation? 

hvad fanden bilder de sig ind???!!!!!!
ej, det var dog for meget - indbildske mennesker
nægt og sig de må da være kugleskøre i hovdet! og at de ikke ser en rød øre fra dig!

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er det 20 kr bare for at komme ind i deres hjem? Hva ska du så betale for at tænde lyset på hans værelse, gå på wc osv? Ska du så betale dobbelt hvis du ska besøge dem på samme tid eller ka du få gruppe rabat? 

Hva ville de sige til at sku betale for at besøge dig, ville de ik synteseget var mærkeligt? Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

sandorff

numsefisk skriver:

Altså jeg mangler også altid lidt til varme regningen, og jeg er billigere, jeg tager kun 15 kr per besøg..

Så hvem af jer vil komme

hahahaha....

Anmeld

28. januar 2012

B&J

hvis min kæreste ikke var mere voksen og sige noget i det her sted så ville jeg godt nok give ham fingeren ej undskyld men jeg ville da aldrig ligge penge for at komme og besøge ham, hvad er kærlighed så lige???

Anmeld

28. januar 2012

tinasmor

QueDee skriver:

Det er da forhåbentligt en joke?

Ellers må du jo sige, at de skylder dig 500 for flyttehjælp - så kan du jo komme der 25 gange for de penge!

Good one

Anmeld

28. januar 2012

Munder

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Hvad ville i gøre i den situation? 

Hvor gamle er de/I ?

Anmeld

28. januar 2012

Phoenix

Aj, hvor underligt...Gad slet ikke besøge nogen der kunne finde på at kræve sådan noget. Kan forstå ( ligesom andre siger i tråden ) at hvis det dækker over et bidrag til aftensmad i det daglige...Men ellers ikk...

Anmeld

28. januar 2012

kirsti

Er jeg den eneste der synes der er lidt mærkeligt ts ik har svaret mere efter tråden er oprettet? 

Hvis det er fordi der skal spises med og gåes i bad synes jeg nu det er meget fair man spytter i kassen!

Anmeld

28. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
kirsti skriver:

Er jeg den eneste der synes der er lidt mærkeligt ts ik har svaret mere efter tråden er oprettet? 

Hvis det er fordi der skal spises med og gåes i bad synes jeg nu det er meget fair man spytter i kassen!

Først lige kommentar til TS:

Hvis det er fordi du er der hver dag og spiser med og overnatter og bruger vand ved bad m.v. så er der altså intet underligt i det... Når vi var til LAN hos en kammerat betalte vi hans mor 20 kr. hvis vi ville have af det mad hun lavede fremfor at bestille pizza...

Dernæst til Kirsti: Tråden er kun lige startet i eftermiddags så kan være man bare ikke har haft tid og overskud til computeren efterfølgende og der er et par svar fra TS undervejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.