Betale for at være sammen med sin kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Hvad ville i gøre i den situation? 

What???? Så man skal betale eeejjj ved du hvad??? eeeejjj ryster på hovedet...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Heej piger.. 

Jeg har en veninde jeg er rigtig meget sammen med.. Og hun bor sammen med hende kæreste og min, da de er fætre.. Jeg er så ved at hjælpe dem med at flytte i dag, hendes kæreste brokker sig over at jeg ikke hjælper, men da jeg ligesom ikke ved hvor de vil have deres ting, så er det jo ikke nemt.. Men jeg hjælper alt hvad jeg kan.. Hvis de siger jeg skal tage noget, så gør jeg det..

Vi står og snakker, så siger hun pludselig at hende og hendes kæreste er blevet enige om at gæster skal betale 20kr. Om dagen for at være der.. Er jeg den eneste der syntes det er en mærkelig ting at gøre, og især når min kæreste bor her.. Jeg har da ikke lyst til at betale for at besøge min kæreste og veninde..

Så næste måned ser jeg hverken min kæreste eller veninde.. Så det er bare virkelig rart.. 

Hvad ville i gøre i den situation? 

What???? Så man skal betale eeejjj ved du hvad??? eeeejjj ryster på hovedet...

Majbritt

Anmeld

28. januar 2012

DreamChild

Er du sikker på at de ikke bare laver sjov med dig, for det lyder altså bare for mærkeligt det der

Anmeld

28. januar 2012

Gaia

michelledam skriver:

Griner. Ej undskyld men der er sgu da lidt for bissart efter min smag.hvorfor skal folk betale for at besøge dem? Der er sgu da ingen der gider og besøge dem hvis man ligefrem skal betale for at være i deres hjem. Tror hvis det var min kæreste der boede der havde jeg nok sagt ja hvis jeg skal betale for at se min kæreste så må han sgu komme til mig med mindre min kæreste gjorde noget ved det. For det er sgu da alt for underligt hehe..

Enig total plat. Hold op hendees veninde og dennes kæreste må føle sig ekstrem vigtige, når de ligefrem tror nogle vil betale for at besøg dem. Vil suge det damme med at så gider folk da ikke besøg dem. Nåja måske hendes kæreste skal slå i bordet og sige hun kommer gratis ind ellers må han besøge hende ! 

Anmeld

28. januar 2012

Gaia

QueDee skriver:

Det er da forhåbentligt en joke?

Ellers må du jo sige, at de skylder dig 500 for flyttehjælp - så kan du jo komme der 25 gange for de penge!

Fedt forslag! Måske de udleverer klippekort? 

Anmeld

28. januar 2012

Gaia

Father skriver:

Koster det så også noget, at bruge deres toilet?

Bor de på en døgninstitution, noget siger mig, at de burde. Med mindre de er VIRKELIG godt selskab.

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

28. januar 2012

Mtang

Happiness skriver:

Er det tilskud til måltider?? For så er det egentligt ok at give et tilskud. Især hvis du er der tit, og det går jeg lidt ud fra når din kæreste bor der. Det bliver jo hurtigt mange penge at "fodre" en ekstra person om dagen.

Ellers må du jo have din kæreste hos dig istedet. Eller tage en snak med ham eller din veninde, hvis du synes det er dybt uretfærdigt. 

enig  -

Anmeld

28. januar 2012

Benjamins'mor

Du siger bare at du skal have 500 for hjælp af flytning eller også skal de give dig et årskort spøg tilside, fuck hvor latterligt

Anmeld

28. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså jeg mangler også altid lidt til varme regningen, og jeg er billigere, jeg tager kun 15 kr per besøg..

Så hvem af jer vil komme

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.